R O M Ā
N I A
JUDEŢUL MUREŞ
CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL TĪRGU MUREŞ
H O T
Ă R Ā R E A nr.152
Din 25
iulie 2002
privind aprobarea finanţării de la bugetul local a
indemnizaţiei īn valută pentru domnul Kopacz Andrei, angajat al
Grădinii Zoologice şi pentru domnul Şut Ştefan,
conducător auto, cu ocazia deplasării la Szeged/Ungaria, pentru a
īnsoţi importul a 12 animale din Szeged pentru Grădina Zoologică
din Tīrgu Mureş, īn perioada 29 31 iulie 2002
Consiliul
local municipal Tīrgu Mureş, īntrunit īn şedinţa ordinară
de lucru,
Avānd
īn vedere prevederile HGR nr. 518/1995 privind unele drepturi şi
obligaţii ale personalului trimis īn străinătate pentru
īndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar;
Văzānd
Expunerea de motive nr. 792/P din 23 iulie 2002 prezentată de către
Serviciul relaţii publice interne şi internaţionale privind
finanţarea de la bugetul local a indemnizaţiei īn valută pentru
domnul Kopacz Andrei, angajat al Grădinii Zoologice şi pentru domnul
Şut Ştefan, conducător auto, cu ocazia deplasării la
Szeged/Ungaria, pentru a īnsoţi importul a 12 animale din Szeged pentru
Grădina Zoologică din Tīrgu Mureş, īn perioada 29 31 iulie
2002,
Īn baza
prevederilor art. 46 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia
publică locală,
H o t
ă r ă ş t e ,
Art.
1. Se aprobă finanţarea din bugetul local a
cheltuielilor de deplasare īn valoare de 518 USD, respectiv 17.016.300 lei
pentru domnul Kopacz Andrei, angajat al Grădinii Zoologice şi pentru
domnul Şut Ştefan, conducător auto, cu ocazia deplasării la
Szeged/Ungaria, pentru a īnsoţi importul a 12 animale din Szeged pentru
Grădina Zoologică din Tīrgu Mureş, īn perioada 29 31 iulie
2002.
Art.
2. Delegaţia va prezenta o informare cu privire la
desfăşurarea vizitei şi rezultatele acesteia.
Art.
3. Cu aducerea la īndeplinire a prevederilor prezentei Hotărāri se
īncredinţează Executivul Consiliului local municipal Tīrgu Mureş
prin Serviciul relaţii publice interne şi internaţionale şi
Direcţia economică.
Contrasemnează, Preşedinte de
şedinţă
Secretar
Consiliul local municipal ing.
David Csaba