din 30 ianuarie 2003
privind aprobarea Regulamentului de organizare si
funcţionare a bazinului de înot – piscină şi aprobarea unor taxe
speciale
Consiliul local municipal Tîrgu-Mureş, întrunit în
şedinţă ordinară de lucru,
Văzând expunerea de motive, prezentată de
Administraţia Complexului de agrement şi sport “Mureşul”,
privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al
bazinului de înot – piscină ,
În baza prevederilor
art.38 alin.(2) lit.”e” şi art.46 din Legea nr.215/2001, privind
administraţia publică locală,
H o t ă r ă ş t e :
Art. 1.
Se aprobă, începând cu data de 1 februarie 2003, Regulamentul de
organizare şi funcţionare al bazinului de înot – piscină,
conform anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. În termen de 30 de zile de la adoptarea
prezentei hotărâri, prin grija directorului Administraţiei
Complexului de agrement şi sport “Mureşul”, se vor elabora
fişele posturilor pentru angajaţii din subordine.
Art. 3. Cu
aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri , se
încredinţează Primarul municipiului Tîrgu-Mureş, dr. Dorin
Florea, prin Administraţia Complexului de agrement şi sport
“Mureşul”.
Preşedinte
de şedinţă
ing. Molnar Gabor Jozsef
Contrasemnează,
Secretar municipiul Tîrgu Mureş
Cioban Maria
JUDETUL MURES
PRIMARIA MUNICIPIULUI
ADMINISTRATIA COMPLEXULUI DE AGREMENT SI SPORT “
S I F U N C T I O N A R E
CAP. I. DISPOZITII GENERALE
Art.1.
Bazinul
de inot - piscina face parte integranta
din ACASM care este un serviciu public municipal , infiintat conform H.C.L.
120/2002 in subordinea Consiliului Local si a Primarului Municipiului
Tirgu-Mures .
Coordonarea serviciului
public se va face de catre Primar sau de catre persoana delegata prin
dispozitie a Primarului .
Art.2. Bazinul de inot - piscina , este
situată in municipiul
Art.3 Bazinul de inot – piscina este condusa de un
inspector de specialitate sau uninspector în calitate de administrator cu
pregatire superioara sau medie care poate fi functionar public in conditiile
legii.
Art.4. Prin prezentul regulament , se stabilesc
reguli generale de organizare si functionare a Bazinului de inot - piscina, cu
urmatoarele obiecte de activitate:
1.
Inot pentru
mentinere si sanatate ;
2.
Cursuri de
initiere ;
3.
Inot de
performanta ;
4.
Sauna ;
Art.5. Desfasurarea activitatilor in conformitate cu obiectele de
activitate enumerate la
articolul 4, se face după cum urmează:
Activitatea
de inot si cursurile de initiere se desfasoara in doua bazine cu urmatoarele
dimensiuni :
- piscina mare cu dimensiunile de 25 m x 10 m si adâncimea apei de 1,85 m, are 5 culoare de inot;
-
piscina mica cu dimensiunile de 10 m x 6 m si adâncimea apei de 0,90 m
;
- sauna cu activitate
specifica de recuperare poate fi utilizata de 15 persoane/sedinta.
- activitatea de inchiriere
casti pentru baie, contra cost /sedinta de inot.
Toate aceste activitati si
asistenta tehnica sunt asigurate de personal de specialitate .
CAP. II STRUCTURA ORGANIZATORICA
Art.6. Structura organizatorica a aparatului
propriu pentru Bazin de inot - piscina este următoarea:
-
inspector de specialitate IA
sau inspector IA;
-
casier IA;
-
6 muncitori (4 – I, 1- III,
1- VI)
-
un îngrijitor I
Art.7. Conducerea Administratiei Complexului
de agrement si sport “Muresul” si a Bazinului de inot – piscina este asigurata de catre un director numit
prin hotararea Consiliului local municipal Tirgu-Mures.
Art.8. Administratia Complexului de agrement si
sport “Muresul” , are personal angajat cu contract individual de munca pe
perioada nedeterminata si determinata, care beneficiaza de prevederile
legislatiei muncii si a Legii nr. 188/1999, după caz.
Art.9. Personalul serviciului public al ACASM are
urmatoarele obligatii :
a). sa
indeplineasca cu profesionalism , loialitate , corectitudine si la termenele
stabilite
atributiile de serviciu reiesite din actele normative în vigoare, prezentului Regulament si dispozitiile sefilor ierarhici ;
b). sa isi insuseasca si sa aplice prevederile actelor normative de interes general si cele
specifice muncii sale ;
c)
sa actioneze pentru cresterea eficientei , operativitatii si calitatii
activitatii proprii si a compartimentului sau biroului din care face parte;
d)
sa respecte cu rigurozitate ordinea si disciplina la locul de munca
precum si programul de activitate si sa folosesca integral si in mod eficient
timpul de lucru ;
e)
sa utilizeze si sa pastreze cu grija bunurile incredintate spre
folosinta si sa gestioneze in mod legal , corect si eficient fondurile banesti
de care raspunde . Este interzisa folosirea in mod personal a autoturismelor ,
calculatoarelor , masinilor de scris si de multiplicat , a telefoanelor precum
si a oricaror mijloace materiale si banesti din patrimoniul Administratiei
Complexului de agrement si sport “Muresul” şi a bazinului;
f)
sa isi insuseasca si sa respecte normele de protectia muncii , de
aparare impotriva incendiilor si alte norme specifice locului de munca si sa
contribuie la preintampinarea si inlaturarea oricaror situatii care ar putea
pune in pericol viata , integritatea personala, a bunurilor si a valorilor
apartinand Administratiei Complexului de agrement si sport “Muresul” şi a
bazinului;
Art.10. Drepturile de care beneficiaza personalul
angajat sunt cele prevazute in legislatia muncii şi in Legea Statutului
Functionarului Public.
Pentru rezultatele deosebite
, obtinute in activitatea desfasurata , personalul poate primi un salariu de
merit, care face parte din salariul de baza. Acesta nu poate depasi 15 % din salariul de baza .
Se acorda salariul de merit,
doar salariatilor cu merite deosebite care si-au indeplinit cu succes
obligatiile si atributiile de serviciu.
Persoanele care beneficiaza de
salariul de merit , se stabilesc o data pe an , de regula dupa aprobarea
bugetului , conform legislatiei in vigoare , avandu-se in vedere anumite
criterii pe care trebuie sa le indeplineasca , conform legii .
Art.11. Programul de lucru este de 8 ore / zi ,
respectiv 40 ore / saptamana , stabilit
prin Legislatia Muncii si Regulamentul de Organizare si Funtionare al Administratiei CASM . Locurile de munca ,
unde durata activitatii necesita un timp prelungit de lucru , acesta se
organizeaza in program de 12 ore de munca asigurandu-se 24 de ore repaus.
Art. 12. Înainte de a intra în bazin
folsoirea duşului este obligatorie.
Art. 13. Casca de baie este
obligatorie pentru toate persoanele.
Art. 14. Săritul în bazin este
interzis. Nerespectarea prevederii se amendează cu 500.000 lei.
Art. 15. Se interzice folosirea în
piscină a produselor cosmetice şi a altor produse similare.
Nerespectarea prevederii se amendează cu 500.000 lei.
CAP. III. PROGRAMUL DE FUNCTIONARE AL BAZINUL DE INOT - PISCINA
Art.16. Programul de functionare al Bazinului de inot – piscina
se desfasoara dupa urmatorul program :
Zilnic:
- 7,00 - 11,00 - program pentru public şi
sportivi de performanţă;
- 14,00 – 17,00 – program
pentru grupe de initiere si sportivi de performantă;
- 17,00 – 19,00 – program
pentru public si sportivi de performanţă;
- 19,00 – 21,00 – program
pentru public.
Sâmbăta – duminica:
-
7,00 – 11,00 – program pentru public;
- 11,00 – 13,00 – program
pentru sportivi de performanţă;
- 17,00 – 21,00 – program
pentru public.
Luni
(LIBER) - zi de intretinere si se desfasoara
activitati specifice de intretinere , curatenie , cu exceptia programului
pentru sportivi care se desfasoara de la orele 7,00 – 9,30 şi de la orele
14,00 – 18,00.
I. Intrare pe baza de bilete la bazinul de înot -
piscină:
1. Adulţi 45.000 lei
2. Copii 30.000 lei
3. Saună 35.000 lei
4. Inchiriat casca de baie 5.000 lei
II. Abonamente speciale adulti :
1. Abonament lunar (aprox.) 30
intrari/luna 800.000 lei
2. Abonament special 20 intrari/luna 640.000 lei
3. Abonament special 10 intrari/luna 400.000 lei
4. Abonament special 5 intrari/luna
220.000 lei
5. Abonament piscina + sauna 10
intrari/luna 640.000 lei
6.Abonament piscina + sauna 5
intrari/luna 400.000 lei
III. Abonamente speciale copii
piscina mica (copii sub 10 ani)
1. Abonament lunar (aprox.) 30
intrari/luna 400.000 lei
2. Abonament special 20 intrari/luna 320.000 lei
3. Abonament special 10 intrari/luna 200.000 lei
4. Abonament special 5 intrari/luna
120.000 lei
IV.
Pensionari si handicapati 25.000 lei
V.
Abonamentele speciale pentru pensionari şi handicapaţi
reprezintă 50% din preţul abonamentelor speciale pentru adulţi.
VI.
Cursuri de iniţiere pentru copii - 500.000 lei/copil/10 şedinţe
în 10 zile diferite a câte 2 ore.
VII.
Grup organizat (instituţii, societăţi comerciale, etc) – 300.000
lei/oră/culoar
VIII.
Sportivii de performanţă de la Clubul Sportiv Şcolar sunt
scutiţi de taxă, dar să nu depăşească un
număr de 80 sportivi/an.
NOTA :
Taxele corespund pentru o sedinta de
inot in bazin - piscina de 2 ore .
Sedinta de sauna este de 30 de
minute .
CAP.IV.
DISPOZITII FINALE
Art.17. Extrase din prezentul
Regulament de Organizare si Functionare
al ACASM, vor fi aduse la
cunostiinta celor interesati prin
publicare si prelucrare de catre persoanele abilitate.
Art.18. Nerespectarea R.O.F. – ului
de catre angajatii Bazinului de înot - piscină atrage dupa sine
raspunderea disciplinara, materiala, contraventionala sau penala, dupa caz,
potrivit prevederilor legale .
Art.19. Prevederile prezentului
Regulament se completeaza cu actele normative in vigoare.
Art.20.
Prezentul Regulament se aplica de la data intrarii in vigoare a
hotărârii de aprobare.