JUDEȚUL MUREȘ
din 26
februarie 2004
privind aprobarea Regulamentului de organizare și
funcționare a Serviciului Public - Administrația Domeniului Public Tîrgu Mureș
Consiliul local Tîrgu Mureș, întrunit în ședință ordinară de lucru;
Văzând Expunerea de motive nr. 61 din 16.01.2004, prezentată de Administrația Domeniului Public, privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Serviciului public - Administrația Domeniului Public Tîrgu Mureș,
Având în vedere Hotărârea Consiliului local municipal nr. 139 din 03.07.2003 privind aprobarea înființării Administrației Domeniului Public,
În temeiul prevederilor art. 38, alin (2), lit. e, i și ale art. 46 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală;
h o t ă
r ă ș t e:
Art. 1. Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Serviciului public - Administrația Domeniului Public Tîrgu Mureș, prezentat în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Regulamentul de organizare si funcționare al aparatului propriu al Consiliului local municipal Tîrgu Mures se va modifica în mod corespunzător prevederilor art.1,alin.1.
Art. 2. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor
prezentei hotărâri se încredințează Primarul municipiului Tîrgu Mureș, dr.
Dorin Florea și Executivul Consiliului local municipal prin Serviciul Public
Administrația Domeniului Public Tîrgu Mureș.
ing. Moraru Octavian
Contrasemnează
Secretarul
municipiului Tîrgu Mureș
Maria Cioban