R O M Â N I A JUDEȚUL
MUREȘ
Din 26 februarie 2004
privind aprobarea unor modificări în cuprinsul organigramei Statului de
funcții al Serviciului Public Administrația Piețelor Tîrgu Mureș
Consiliul
local municipal întrunit în ședință ordinară de lucru,
Văzând Expunerea de motive nr. 533 din 9 februarie 2004 privind aprobarea unor modificări în cuprinsul Organigramei Statului de funcții al Serviciului Public Administrația Piețelor și constatând oportunitatea acestor propuneri,
Având în vedere prevederile O.U.G. nr. 24/2004 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază din sectorul bugetar, O.U.G. nr. 191/2002, O.U.G. nr. 123/2003,
În temeiul art. 38 lit. e
și art. 46 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală,
H o t ă r ă ș t e :
Art. 1. Se aprobă Organigrama și Statul de funcții al Serviciului Public Administrația
Piețelor, conform anexelor nr. 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 2. Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor
prezentei hotărâri se încredințează Primarul municipiului Tîrgu Mureș dr.
Dorin Florea și Executivul Consiliului local municipal prin Serviciul Public
Administrația Piețelor.
Președinte de
ședință
ing. Moraru Octavian
Contrasemnează
Maria Cioban