JUDEȚUL
MUREȘ
CONSILIUL LOCAL MUNICIPAL TÎRGU MUREȘ
din 18
decembrie 2003
privind aprobarea unor modificări în statul de
funcții și organigrama
Dispeceratului Integrat de Urgență din cadrul
Consiliul local municipal
Tîrgu Mureș, întrunit în ședință ordinară de lucru,
Văzând
Expunerea de motive nr. 2090 din 09.12.2003 a Direcției Integrare
Europeană, Comunicare, Control și
Resurse Umane și Serviciului Public de Asistență Socială,
În
baza prevederilor art. 38, alin. 2 lit. e și art. 46 din Legea administrației
publice locale, nr. 215/2001
H o t
ă r ă ș t e :
Art. 1. Se aprobă modificarea statului de funcții și
organigramei Serviciului Public de Asistență Socială, aprobată prin Hotărârea Consiliului local nr. 240 din
2 octombrie 2003 prin suplimentarea cu 3 posturi de inspectori de specialitate
cu finanțare de la Consiliul Județean Mureș, a organigramei Dispeceratului Integrat
de Urgență și transformarea postului de șef formație (coordonator intern) în
șef serviciu, conform anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
Art. 2. Cu aducere la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri, se încredințează Primarul municipiului Tîrgu Mureș dr. Dorin Florea și Executivul Consiliului local municipal prin Direcția Integrare Europeană, Comunicare, Control și Resurse Umane și prin directorul Serviciului Public de Asistență Socială .
Președinte de ședință
Contrasemnează
Secretarul
municipiului Tîrgu Mureș
Cioban Maria