|
La nivelul Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Tîrgu – Mureş figurează un număr de 921 persoane care îşi serbează ziua de naştere în luna februarie şi ale căror acte de identitate vor expira în cursul lunii. Dintre aceste persoane, 580 au domiciliul în municipiul Tîrgu-Mureş, iar 341 au domiciliul în cele 20 de localităţi arondate.
Reamintim cetăţenilor faptul că le revine obligaţia ca în termen de 15 zile de la expirarea termenului de valabiliate a actului de identitate, de a se adresa serviciului de evidenţă a persoanelor pe raza căruia au domiciliul în vederea punerii în legalitate cu un nou document. Aceeaşi obligaţie le revine şi celor 183 de minori care împlinesc vârsta de 14 ani în cursul acestei luni.
Documentele necesare pentru obţinerea unui nou act de identitate ca urmare a expirării sunt:
- cererea tip (disponibilă şi pe pagina de internet),
- certificatul de naştere – original şi copie,
- certificatul de căsătorie – original şi copie,
- hotărârea de divorţ rămasă definitivă - original şi copie (unde este cazul),
- certificatul de deces soţ/soţie – original şi copie (unde este cazul),
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu
- chitanţa în valoare de 12 lei reprezentând contravaloarea cărţii de identitate şi a taxei extrajudiciare de timbru (ghişeul 5)
- actul de identitate vechi
- cartea de alegător ( unde este cazul)
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, direct la sediul serviciului situat în Tg-Mureş, str. Călăraţilor nr. 26 – 28 de luni până vineri între orele 8, 30 – 16, 30 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Director executiv,
Claudia Trif
Inapoi