|
MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ organizează concurs pentru ocuparea unui post vacant de referent la Biroul control pază obiective şi transport valori din cadrul Direcţiei poliţia locală
Condiţii generale de participare la concurs:
- a)să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România
- b)să cunoscă limba română, scris şi vorbit
- c)să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi
- d)să aibă capacitate deplină de exerciţiu
- e)să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate
- f)să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs
- g)să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
Condiţii specifice:
- studii medii
- curs de calificare de agent de pază
- vechime în domeniu de peste 5 ani
Concursul va avea loc la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu-Mureş, în data de 22 ianuarie 2014, ora 10 – proba scrisă şi în data de 24 ianuarie 2014, ora 12 - interviul.
Dosarele de concurs se vor depune până la data de 18 decembrie 2014, ora 12, la camera 87 şi vor conţine următoarele acte:
- a)cerere de înscriere la concurs
- b)copia actului de identitate
- c)copiile documentelor care sã ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializă
- d)copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau adeverinţă care sã ateste vechimea în specialitatea studiilor;
- e)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere cã nu are antecedente penale
- f)adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
- g)curriculum vitae
- h)copie după livretul militar ( dacă este cazul)
- i)alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului
Relaţii suplimentare se pot obţine de la Direcţia comunicare, proiecte cu finanţare internaţională şi resurse umane, camera 39, telefon 0365-801866, între orele 8-14.
______________________
Actele prevăzute vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului
Primar
dr.Dorin Florea
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea postului de referent la Direcţia poliţia locală
- 1.Constituţia României, M.O. nr. 767/2003 cu modificările şi completările ulterioare;
- 2.Legea nr. 215/2001 Legea administraţiei publice locale, republicată, M.O. nr. 123/2007;
- 3.Legea nr. 477/ 2004 publicată în M.O. nr. 1105 din 26 noiembrie 2004- Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice;
- 4.Legea nr.60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice, publicată în M.O. nr.888/2004;
- 5.Legea nr. 61/1991 privind sancţionarea faptelor de încălcare anorme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice, M.O. 196/2001 şi modificată prin Legea nr.153/2010;
- 6.Legea nr.38/2003, cu modificările ulterioare privind transportul în regim de taxi şi regim de închiriere, publicată în M.O. nr.633/2007;
- 7.Legea nr.352/2006, pentru modificarea O.G.nr.2 privind regimul juridic al contravenţiilor, publicată în M.O..nr.nr.640/2006;
- 8.Legea nr.295/2004 privind regimul armelor şi muniţiilor, publicată în M.O. nr.583/2004;
- 9.Legea nr.17/1996 privind regimul armelor şi muniţiilor (cap.III- uzul de armă), publicată în M.O. nr.74/1996;
- 10.Legea Poliţiei Locale – nr.155/2010, publicată în M.O. nr.483/2010, partea I;
- 11.HCL nr.20/2008 privind stabilirea unor măsuri pe linia bunei gospodăriri, păstrarea curăţeniei, respectarea normelor de igienă şi înfrumuseţarea Municipiului Tîrgu-Mureş;
- 12.HCL nr.197/2007, modificat, privind măsurile de organizare şi asigurare a dezvoltării şi întreţinerii spaţiilor verzi;
- 13.Regulamentul – cadru de organizare şi funcţionare a poliţiei locale, publicat în M.O. din 03.01.2011.
Primar
dr.Dorin Florea