|
MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ
organizează concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de şef serviciu la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli
Condiţii generale de participare la concurs:
- să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România
- să cunoscă limba română, scris şi vorbit
- să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi
- să aibă capacitate deplină de exerciţiu
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate
- să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs
- să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea
Condiţii specifice:
- studii tehnice superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă – specialitatea construcţii civile
- vechimea în specialitate minim 3 ani
Concursul se va organiza la sediul Municipiul Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu-Mureş conform calendarului următor:
5 mai 2015 – ora 12 – termenul limită pentru depunerea dosarelor
13 mai 2015 – ora 10 – proba scrisă
Data şi ora interviului vor fi anunţate ulterior
Dosarele de concurs se vor depune la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, cam.87 şi vor conţine următoarele acte:
- a.cerere de înscriere la concurs
- b.copia actului de identitate
- c.copiile documentelor care sã ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializări
- d.copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau adeverinţă care sã ateste vechimea în specialitatea studiilor;
- e.cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere cã nu are antecedente penale
- f.adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
- g.curriculum vitae
- h.copie după livretul militar ( dacă este cazul)
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, cam. 87, telefon 0265-268330, int.110.
Primar
dr.Dorin Florea
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea postului temporar vacant de şef serviciu la Serviciul investiţii, reparaţii şcoli, biserici şi spitale din cadrul Direcţiei şcoli
- 1.Constituţia României publicată în MO nr. 767 din 31 octombrie 2003;
- 2.Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale publicată în MO nr. 204 din 23 aprilie 2001, republicată în MO nr. 123 din 20 februarie 2007;
- 3.Legea nr. 477/ 2004 publicată în MO nr. 1105 din 26 noiembrie 2004- Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice;
- 4.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public (M.O. 663/2001), cu modificările şi completările ulterioare;
- 5.Legea nr.64/2008 privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, republicată în M.O nr.485/2011;
- 6.Ordinul nr.14/2006 privind obligativitatea instituţiilor şi unităţilor de interes public de a numi personal tehnic responsabil pentru supravegherea instalaţiilor din domeniul ISCIR, publicat în M.O nr.259/2006;
- 7.Hotărârea nr.1340/2001 privind organizarea şi funcţionarea Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat;
- 8.Hotărârea nr.182/2005 privind unele măsuri pentru reorganizarea Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat;
- 9.Ordonanţa de Urgenţă nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
- 10.Hotărârea nr.264/2003 privind stabilirea acţiunilor şi categoriilor de cheltuieli, criteriilor, procedurilor şi limitelor pentru efectuarea de plăţi în avans din fonduri publice, republicată;
- 11.Hotărârea nr.28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii, publicat în M.O nr.48/2008
PRIMAR
dr. Dorin Florea