Calendarul evenimentelor

<<  Iunie 2018  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Oraș Digital European

banner orasdigital

Program operațional

proiecttgms

Bilete on-line

teatru

Ordine și siguranță

180x150

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

Vremea

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Mărime text:

SERVICIUL RELAŢII CU CONSILIERII, SECRETARIAT, EVIDENŢĂ ALEGĂTORI ŞI ARHIVĂ

 

Şef serviciu: Amza Adela Cristina

 

Telefon/fax: 0265.269571

                   0265,268330 – 192

                   0365.801858

E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Profil:

 

 - convocarea Consiliului local municipal şi comisiilor de specialitate în şedinţele ordinare, extraordinare şi pe comisii;

 - asigură condiţiile pentru desfăşurarea şedinţelor Consiliului local municipal prin pregătirea materialelor, multiplicarea şi difuzarea lor la termenele prevăzute în regulamentul de funcţionare a consiliului;

 - asigură efectuarea lucrărilor de secretariat prin pregătirea materialelor supuse dezbaterii Consiliului local municipal şi comisiilor de specialitate ale acestuia (respectarea procedurii de elaborare a proiectelor de hotărâri, multiplicarea şi difuzarea materialelor, procesele verbale întocmite de secretarii comisiilor de specialitate, etc.) prezentându-l secretarului municipiului;

 - asigură tehnica redactării hotărârilor Consiliului local municipal, împreună cu cei ce le propun, cu respectarea condiţiilor de fond şi formă prevăzute de lege, conduce evidenţa lor, asigură difuzarea şi publicarea lor, conform legii;

 - asigură comunicarea şi înaintarea, în termen legal a actelor emise de către Consiliul local către autorităţile şi persoanele interesate, actele emise de către Consiliul local municipal;

  - înregistrează şi conduce evidenţa dispoziţiilor primarului, asigură comunicarea şi înaintarea acestora, în termen legal, către autorităţile şi persoanele interesate;

 - îndeplineşte sarcinile specifice privind pregătirea alegerilor locale, parlamentare şi prezidenţiale;

 - îndeplineşte procedura de afişare a citaţiilor şi a altor publicaţii, conform Codului de procedură civilă;

 - asigură multiplicarea la xerox a tuturor materialelor care intră în dezbaterile comisiilor de specialitate, ale plenului Consiliului local municipal precum şi a altor materiale;

 - primirea, înregistrarea declaraţiilor de avere şi declaraţiile de interese, conform art. 10 din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate;

 - iniţiază şi organizează activitatea de întocmire a nomenclatorului dosarelor în cadrul primăriei, asigură legătura cu Arhivele Statului în vederea verificării şi confirmării nomenclatorului, urmăreşte modul de aplicare a nomenclatorului aprobat prin Dispoziţia de Primar nr. 20.182/31 martie 2008, la constituirea dosarelor;

 - verifică şi preia de la compartimente, pe bază de inventare şi procese verbale de predare-primire, dosarele constituite;

 - întocmeşte inventare pentru documentele fără evidenţă aflate în depozit;

 - asigură evidenţa tuturor documentelor intrate şi ieşite din depozitul de arhivă, pe baza registrului de evidenţă curentă;

 - în calitate de secretar al comisiei de selecţionare, comisie aprobată prin Dispoziţia Primarului nr. 20.181/31 martie 2008 modificată prin Dispoziţia nr. 22.322 din 2 iulie 2008, convoacă comisia în vederea analizării dosarelor cu termene de păstrare expirate şi care, în principiu, pot fi propuse pentru eliminarea ca fiind nefolositoare;

 - întocmeşte formele prevăzute de lege pentru confirmarea lucrării de către Arhivele Naţionale;

 - asigură predarea integrală a arhivei selecţionate la unităţile de recuperare;

 - cercetează documentele de depozit în vederea eliberării copiilor şi certificatelor solicitate de cetăţeni, în conformitate cu legile aflate în vigoare;

 - pune la dispoziţie, pe bază de semnătură, şi ţine evidenţa documentelor împrumutate compartimentelor creatoare;

 - organizează depozitul de arhivă după criterii prealabil stabilite (pe direcţii, servicii, după ani şi pe termene de păstrare);

 - pregăteşte documentele cu termen de păstrare permanent şi inventarele acestora, în vederea predării la Arhivele Naţionale, conform Legii nr. 16/1996 – legea Arhivelor Naţionale;

 - pune la dispoziţia delegatului Arhivelor Naţionale toate documentele solicitate cu prilejul efectuării acţiunii de control;

 - arhivează conform legii, toate documentele emise de Consiliul local al municipiului şi de Primărie, numele acestora, eliberează sub semnătura Primarului sau Secretarului, copii de pe orice act de Arhiva Consiliului, în afara celor cu caracter secret stabilit prin lege;

 - păstrează secretul de serviciu şi nu face publice informaţiile la care are acces, dacă acestea nu sunt destinate interesului public;

 - monitorizează ţinerea unor evidenţe şi documentelor prevăzute de lege (registre, liste electorale, cărţi de alegători, etc.), supraveghează toate activităţile legate de reactualizarea listelor electorale permanente colaborând în acest sens permanent cu S.E.I.P.;

 - îndeplineşte sarcinile specifice privind pregătirea alegerilor locale, parlamentare şi prezidenţiale;

 - efectuează expertize extrajudiciare la solicitarea compartimentelor de specialitate, cu aprobarea secretarului sau primarului;

 - evaluează bunuri ale autorităţii sau cele ce urmează a fi achiziţionate;

 - verifică şi îşi exprimă punctul de vedere motivat asupra expertizelor prezentate de terţi şi în cadrul acţiunilor judecătoreşti, încheind note şi obiecţiuni acolo unde e cazul;

  - în comisiile în care este numit în calitate de expert;

  - evaluează terenurile ce urmează a fi vândute sau concesionate;

  - participă în calitate de expert la expertizele de specialitate prin delegare la efectuarea expertizelor în acţiunile în care autoritatea publică este parte;

  - ţine evidenţele prevăzute de lege în materia expertizelor;

                       

Legislaţie:

- Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată;

- Legea nr. 16/1996 – legea Arhivelor Naţionale;

- Codul de procedură civilă;

- Art. 10 din Legea nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate;

- Legii nr. 33/2007 privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European;

- Legea nr. 67/2004 privind alegerea autorităţilor administraţiei publice locale;

- Legii nr. 35/2008 privind alegerea Camerei Deputaţilor şi Senatului modificată şi completată;

- Legii nr. 3/2000 privind organizarea şi desfăşurarea referendumului;

- Legea nr. 370/2000 privind alegerea Preşedintelui României;

- H.G.R. nr. 834/1991 privind evaluarea terenurilor;

- Decret nr. 256/1984, Legea nr. 61/1990, Ordinul nr. 4/D/1990, Colecţia „Matrix Rom- preţuri catalog” privind evaluarea construcţiilor;

- STAS 4908/1985 privind măsurătorile în construcţii;

- Decret nr. 93/1977, P 135/1995 privind coeficienţii de uzură;

- Revista CET – privind coeficienţi de actualizare.

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com


Inapoi

Data și ora

Duminica, 24 Iunie 2018
06:14:11

Evenimente

EvenimenteIunie2018
afis raliu

Noutăți

buton parcare
buton taxe impozite2
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton studiu parcari2
mobilepay.fw
taxe_online1
arta3d
ban_webcam
banner_harta
ban siletina

 

Proiecte. Strategii

plan mobilitate
banner sidu.fw
banner calea verde
banner paed1.fw
grupul de actiune
banner_proiecte1
Digital Mures
Oras ECO
banner_pug
banner_arh
banner iaz.fw
banner iaz.fw
locuri de munca

ghișeul.ro

demo_plata

SIS II

sis2 

S N A 2016 - 2020

banner anticor.fw 

e-Romania

sis2 

Wikipedia:

wikipedia

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:93
Ieri:789
Săptămânal:8092
Lunar:28139
Toate2467531