Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Noiembrie 2017  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
    1  2  3  4  5
  6  7  8  9101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia
Concurs pentru ocuparea unor posturi si acte necesare pentru inscriere


 

MUNICIPIUL TÎRGU MUREŞ

organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante la Serviciul public Administraţia domeniului public

- 2 inspector de specialitate – la Serviciul administrarea domeniului public și privat

Condiții specifice:
• studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul științelor inginerești sau în domeniul științelor economice

Dosarele de concurs se vor depune la sediul Municipiului Tîrgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, cam.87 şi vor conţine următoarele acte:
- cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
- adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Actele prevăzute vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Condiţii generale de participare la concurs:
· are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
· cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
· are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
· are capacitate deplină de exerciţiu;
· are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
· îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
· nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea

Concursul –- se va organiza la sediul Municipiul Tîrgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu Mureş și va consta din:
- Proba scrisă
- Interviu

Calendar de desfășurare a concursului:
- 30 octombrie 2017 – ora 12 - data limită pentru depunerea dosarelor
- 1 noiembrie 2017 – ora – 12 -  selecția dosarelor
- 2 noiembrie 2017 – ora 12  - contestații privind selecția dosarelor
- 3 noiembrie 2017 – ora 12 - soluționarea contestațiilor
- 3 noiembrie 2017 – ora 12 - comunicarea rezultatelor la contestații
- 6 noiembrie 2017 – ora 10 - proba scrisă
- 7 noiembrie 2017 -  ora 10 - rezultatul probei scrise
- 8 noiembrie 2017 – ora 10 - contestații privind proba scrisă
- 9 noiembrie 2017 – ora 10 – soluționarea contestațiilor
- 9 noiembrie 2017 -  ora 10 – comunicarea rezultatelor la contestații
- 10 noiembrie 2017 – ora 10 – interviu
- 13 noiembrie 2017 – ora 10 - rezultatul interviului
- 14 noiembrie 2017 – ora 10 - contestații privind interviul
- 15 noiembrie  2017 – ora 10 – soluționarea contestațiilor
- 15 noiembrie 2017  - ora 10 – comunicarea rezultatelor la contestații
- 15 noiembrie 2017 – ora 10 – rezultatul final

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Municipiului Tîrgu Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, cam. 87 și la secretarul comisiei de concurs, telefon 0265-268330, int.110.

Primar
dr. Dorin Florea

 

 

BIBLIOGRAFIE

pentru ocuparea posturilor vacante de inspector de specialitate la Serviciul administrarea domeniului public şi privat din cadrul Serviciului public Administraţia domeniului public

1. Constituţia României publicată în M.O. nr. 767/2003;

2. Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale republicată în M.O. nr. 123/2007;

3. Legea nr. 477/ 2004 publicată în M.O. nr. 1105/2004- Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice;

4. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public (M.O. 663/2001), cu modificările şi completările ulterioare;

5. Legea nr.185/2013 privind amplasarea şi autorizarea mijloacelor de publicitate, publicată în M.O.nr.405/2013.

6. OUG nr.54/2006 privind regimul contractelor de concesiune de bunuri proprietate publică, publicată în M.O. nr.569/2006;

7. Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia, publicată în M.O. nr.448/1998;

8. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, republicată în M.O. nr.345/2011;

9. Legea nr.50/1991 privind autorizarea lucrărilor de construcții, republicată în M.O. nr.933/2004;

10. HCL nr.28/2017 privind aprobarea contravalorii serviciilor prestate de către Serviciul public Administrația domeniului public pentru anul 2016 precum și instituirea unor contravenții și sancțiuni aplicabile acestora;

11. HCL nr.1/2014 privind aprobarea Regulamentului local de publicitate al Municipiului Tîrgu Mureș;

12. HCL nr.304/2015 privind actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare al Serviciului public Administrația domeniului public;

13. HCL nr. 264/2009 privind aprobarea Regulamentului privind concesionarea bunurilor ce aparțin proprietății publice și private a Municipiului Tîrgu Mureș.

Primar
dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:655
Ieri:1641
Săptămânal:5286
Lunar:33993
Toate5031420