MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ

organizează concurs pentru ocuparea unui post temporar vacant de referent la Dispeceratul integrat de urgenţă din cadrul Serviciului public de asistenţă socială

 

Condiţii specifice:

-          studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat

 

Condiţii generale de participare la concurs:

a)să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România

b)să cunoscă limba română, scris şi vorbit

c)să aibă vârsta minimă de 18 ani împliniţi

d)să aibă capacitate deplină de exerciţiu

e)să aibă o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate

f)să îndeplinească condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs

g)să nu fi fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea

    

Concursul va avea loc la sediul Municipiului Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Tîrgu-Mureş, în data de 24 noiembrie 2014, ora 10 – proba scrisă.

Dosarele de concurs se vor depune până la data de 27 octombrie 2014, ora 12, la camera 87 şi vor conţine următoarele acte:

a)cerere de înscriere la concurs

b)copia actului de identitate

c)copiile documentelor care sã ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializă

d)copia carnetului de muncã, conformã cu originalul, sau adeverinţă care sã ateste vechimea în specialitatea studiilor;

e)cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere cã nu are antecedente penale

f)adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie

g)curriculum vitae

h)copie după livretul militar ( dacă este cazul)

i)alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului

Relaţii suplimentare se pot obţine de la Serviciul salarizare şi resurse umane, camera 87, telefon 0265 – 268330, int.168, între orele 8-14.

______________________

Actele prevăzute vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului


Primar

dr.Dorin Florea

 

 

BIBLIOGRAFIE

pentru ocuparea postului de referent la Dispeceratul integrat de urgenţă din cadrul Serviciului public de asistenţă socială

 

1.Constituţia României, republicată în M.O. nr. 763/2003;

2.Legea nr. 215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată în M.O. nr. 123/2007;

3.Legea nr. 477/ 2004 - Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice, publicată în M.O. nr.1105/2004;

4.Legea nr.160/2008 pentru aprobarea OUG nr.34/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă, publicată în M.O. nr.675/2008;

5.H.G. nr.682/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comitetului de coordonare a activităţii Sistemului naţional unic pentru apeluri de urgenţă, publicată în M.O. nr.405/2009;

6.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public (M.O. 663/2001), cu modificările şi completările ulterioare.

  

Primar

dr.Dorin Florea

 

 

 

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com