MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ anunţă

Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Compartimentului coordonare administratori, urmărire şi aprobare bugete de cheltuieli administrative din Cadrul direcţiei şcoli.

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 17 martie 2015 ora 1000 - proba scrisă iar data şi ora interviului vor fi anunţate ulterior.    

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. partea III, la sediul instituţiei, cam.87, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului României nr. 611/2008 şi la art.2 din Ordinul nr.192/2013 .

Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268330, int.110, zilnic între orele 800-1400.

                                   

                PRIMAR

           dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE

pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Compartimentul coordonare administratori, urmărire şi aprobare bugete de cheltuieli administrative din cadrul Direcţiei şcoli

 

1.Constituţia României, republicată în M.O. nr. 763/2003;

2.Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale republicată, cu modificările ulterioare, republicată în M.O. nr. 123/2007;

3.Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, republicată în M.O. nr. 365/2007;

4.Legea nr.7/2004 privind codul de conduită al funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004;

5.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în M.O. nr.663/2001;

6.Legea nr.1/2011, Legea educaţiei naţionale, publicată în M.O. nr.18/2011;

7.Legea nr.72/2013, privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligaţiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionişti, publicată în M.O. nr.182/2013;

8.Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publică, publicată în M.O. nr. 448/1998, cu modificările şi completările ulterioare;

9.Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, publicată în M.O. nr. 618/2006;

10.Ordinul nr. 4619/2014 privind aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliului de administrare din unităţile de învăţământ preuniversitar, publicat în M.O. nr.696/2014;

11.Ordinul nr.3637/2014 privind structura anului şcolar 2014-2015, publicat în M.O. nr.484/2014.

 

       Primar

  dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ

Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie la Compartimentul coordonare administratori, urmărire şi aprobare bugete de cheltuieli administrative din cadrul Direcţiei şcoli

                                   

Denumirea postului

Studii de specialitate

Vechime în specialitate

- 1 inspector clasa I grad profesional superior

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în medicină, specializarea pediatrie

-minim 9 ani

Ataşamente:
Download-ează acest fișier (17032015_publ_site.pdf)17032015_publ_site.pdf
Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com