MUNICIPIUL TÎRGU-MUREŞ anunţă organizarea concursului pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere de şef birou la Biroul logistic din cadrul Serviciului public de asistenţă socială:

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 4 mai 2016 ora 1000  –  proba scrisă.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, la sediul instituţiei, camera 87 şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008 şi la art.2 din Ordinul nr.192/2013.
Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268330, int.110, zilnic între orele 800-1400.

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere de şef birou la Biroul logistic din cadrul Serviciului public de asistenţă socială

1. Constituţia României, republicată în M.O. nr.763/2003;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată în M.O.nr.123/2007;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată în M.O. nr.365/2007, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;
5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în M.O. nr.663/2001;
6. Legea nr.116/2002 privind prevenirea şi combaterea marginalizării sociale publicată în M.O.nr. 193/2002;
7. Legea nr.416/2001 privind venitul minim garantat, publicată în M.O. nr. 401/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Legea nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social, publicată în M.O nr. 363/1997;
9. Legea nr.61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, republicată în M.O. nr. 767/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Legea nr.217/ 2003 republicată în M.O.nr. 365/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr.17/2000 privind asistenţa socială a persoanelor vârstnice, republicată în M.O nr.157/2007;
12. Legea nr.448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată în M.O nr.1/2008;
13. Legea nr. 277/ 2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată în M.O nr.785/2012;
14. OUG nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor, publicată în M.O. nr.830/2010;
15. OUG nr. 70/2011 privind măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece, publicată în M.O. nr.629/2011;
16. Legea asistenţei sociale nr. 292/2011, publicată în M.O. nr.905/2011;
17. Legea nr.197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, publicată în M.O. nr.754/2012;
18. H.G. nr.90/2003 pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a serviciului public de asistenţă socială, publicată în M.O. nr.81/2003;
19. H.G. nr.799/2014 privind implementarea Programului operaţional Ajutorarea persoanelor defavorizate, publicată în M.O. nr.688/2014;
20. Legea nr.466/2004 privind Statutul asistentului social, publicată în M.O. nr.1088/2004.

 

Primar
dr.Dorin Florea

 

 

ANEXĂ

Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere de şef birou la Biroul asistenţă socială, administrativ şi secretariat din cadrul Serviciului public de asistenţă socială

 

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
- şef birou - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe administrative
- masterat sau curs postuniversitar în domeniul administraţiei publice sau management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
- minim 2 ani

 

Primar
dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com