Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu-Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, în data de 6 septembrie 2016,  ora 1000- proba scrisă.                                        
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen  de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. partea III, la sediul instituţiei, cam.87, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008 şi la art.2 din Ordinul nr.192/2013 .
Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268330, int.110, zilnic între orele 800-1400.

PRIMAR
dr. Dorin Florea


 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Serviciul relații publice interne și internaționale  la Direcția comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane

Denumirea postului Studii de specialitate Vechime în specialitate
- 1 inspector clasa I grad profesional superior  - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor umaniste  -minim 9 ani

Primar
dr. Dorin Florea


 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional superior la Serviciul relații publice interne și internaționale din cadrul Direcției comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale,  republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004 privind codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţii de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordonanța nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, publicată în M.O. nr.84/2002;
7. Legea nr.233/2002 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, publicată în M.O. nr.296/2002;
8. Bertrand Claude-Jean – Deontologia mijloacelor de comunicare, Editura Institutul European, Iaşi, 2000;
9. Brătianu, Constantin – Managementul instituţiilor publice, Editura comunicare.ro, Bucureşti, 2003;
10. Chiriac, Lucian – Activitatea autorităţilor administraţiei publice, Editura Accent, Cluj-Napoca, 2001;
11. Iacob, Dumitru şi Cismaru, Diana–Maria – Relaţiile publice, Editura comunicare.ro, Bucureşti, 2003;
12. Manciur, Emilian – Protocol instituţional, Editura comunicare.ro, Bucureşti, 2002;
13. McQuail, Denis şi Wundahl, Sven – Modele ale comunicării, Editura comunicare.ro, Bucureşti, 2001;
14. Murdoch-Stern, Serena – Engleza pentru comunicare prin telefon, fax, e-mail, Editura Teora, Bucureşti, 2005;
15. Murdoch-Stern, Serena – Engleza pentru vizite de afaceri şi relaţii sociale, Editura Teora, Bucureşti, 2005;
16. Sfez, Lucien – Comunicarea, Editura Institutul European, Iaşi, 2002.

 

Primar
dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com