|
Primăria municipiului Tîrgu Mureş aduce la cunoştinţa cetăţenilor faptul că, pentru rezolvarea operativă a solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, îşi va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:
Preluări documente | informații și eliberări | acte de identitate |
- în săptămâna premergătoare referendumului, respectiv, 01.10 - 05.10.2018: - luni, marţi, miercuri, vineri - joi |
8,30 - 16,00 8,30 - 18,30 |
8,30 - 16,30 8,30 - 18,30 |
- în ziua de sâmbătă 06.10.2018 | 7,00 - 21,00 | 7,00 - 21,00 |
- în ziua de duminică 07.10.2018 | 7,00 - 21,00 | 7,00 - 21,00 |
Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimbării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
- atribuirii unui nou CNP.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 210678, direct la sediul serviciului din Tîrgu Mureş, strada Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei, www.tirgumures.ro
Director executiv,
Claudia Trif