Serviciul stare civilă al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mures, informează asupra programului de lucru cu publicul:
MIERCURI 24 IANUARIE 2024 - ÎNR (...) ...
În perioada 22 – 26.01.2024 în intervalul orar 08.00-21.00, în Poligonul Sângeorgiu de Mureş se vor executa exerciţii de tragere cu muniţie reală și distrugeri, de către instituţi (...) ...
1) Perioada de desfăşurare 23 februarie - 08 martie 2024, după cum urmează:
A. 23 februarie - 01 martie, pentru comercializarea de mărţişoare şi flori la fir, - perioada M (...) ...
Se intruneste, in conformitate cu prevederile HCL308/30.09.2021 si HCL382/25.11.2021 , sedinta Comisiei de Circulatie din cadrul Primariei Municipiului Targu Mu (...) ...
La Serviciul de Evidență a Persoanelor Târgu Mureș figurează un număr de aproximativ 2250 persoane care, în cursul anului 2023, au împlinit vârsta de 14 ani și nu au solicitat eliberar (...) ...
Direcția de Asistență Socială (DAS) Târgu Mureș oferă cetățenilor posibilitatea de a folosi mai multe căi de comunicare pentru a solicita emiterea de documente, respectiv informații de (...) ...
ANUNȚ
MUNICIPIUL TÂRGU MUREȘ, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul Realizare centru de colectare cu aport voluntar p (...) ...
ANUNȚ
Municipiul Târgu Mureș organizează, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările și completările u (...) ...
PROCES - VERBAL
Încheiat azi 15.01.2024 în urma analizării cererilor depuse în baza H.C.L. nr. 182/27.05.2021, privind aprobarea instituirii Programului multianual de interes local pe (...) ...
A N U N Ţ
În conformitate cu prevederile art. 39* alin. (3) din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, Unitatea Administrativ Terit (...) ...
Pentru a evita situațiile cauzate de temperaturile scăzute, Direcția de Asistență Socială Târgu Mureș, la fel ca în fiecare an, ia măsuri în vederea protejării persoanelor aflate în si (...) ...