Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 29/23.02.2012 , s-a aprobat funcţionarea Poliţiei Locale Voluntare în Municipiul Tîrgu Mureş începând cu 01.iulie 2012 .
Anterior acestei date , în scopul definitivării activităţilor de încadrare , persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze la sediul instituţiei din str.Gheorghe Doja nr.9 sau la Tel./ Fax.: 0265 – 250.760, e-mail: politialocala@tirgumures.ro">politialocala@tirgumures.ro .
Condiţiile obligatorii pentru obţinerea calităţii de „poliţist local voluntar ” pe care trebuie să le îndeplinească solicitanţii sunt următoarele :
- să fie majori , fără cazier judiciar sau antecedente penale ;
- să consimtă benevol a acţiona ca voluntar şi să aibă capacitate deplină de exerciţiu ;
- să aibă cetăţenia română şi domiciliul pe raza municipiului Tîrgu Mureş;
- să fie cunoscuţi cu o comportare civilizată , să fie discreţi , fără vicii care să atragă comentarii negative din partea membrilor comunităţii ;
- să aibă o stare de sănătate corespunzătoare atestată pe bază de adeverinţă de la medicul de familie ;
- să promoveze examenul psihologic şi testul aplicat în urma cursurilor de instruire organizate în cadrul Direcţiei Poliţia Locală .
Inapoi