Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Martie 2024  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

Având în vedere că se apropie perioada în care se solicită aprobări în vederea comercializării de mărţişoare şi flori cu ocazia sărbătorii “Mărţişorului şi a zilei de 8 Martie ”, propunem:
1) Perioada de desfăşurare: 28 februarie - 9 martie 2012, după cum urmează:
- 28 februarie – 9 martie pentru comercializarea de flori şi mărţişoare;
- 28 februarie – 1 martie pentru comercializarea de mărţişoare,
- 2 martie – 9 martie pentru comercializarea de flori.
2) Numărul total al amplasamentelor: 142, iar locaţiile propuse pentru desfăşurarea acestei manifestări sunt cele menţionate mai jos:
 

Zone

Locaţia amplasamentului

Nr. amplasamente

A.

P-ţa Trandafirilor-scuar

81

B.

P-ţa Victoriei

14

C.

Zone de cartier:

C1

B-dul 1848 - zona Cinematografului „Unirea”

8
C2

Cart. Tudor - zona „Fortuna” staţie autobuz

7
C3

Cart. Tudor - B-dul Pandurilor

2
C4

Cart. Tudor - zona Complex „Diamant”

6

C5

Cart. Mureşeni - Complex „Record”

4

C6

Str. 22 Dec. 1989 colţ cu str. Nicolae Grigorescu

2
C7

Str. Gh. Marinescu - zona “Spitalul Judeţean”

4
C8

Cart. Cornişa - zona Casa Tineretului

5
C9

Aleea Carpaţi

2
C10

Cartierul Unirii

4
C11

P-ţa Gării

3

Total 142

                                                                                                                                                          
3) Perioada de înregistrare a cererilor este: 20 ianuarie – 15 februarie 2012 (inclusiv)
4) Suprafaţa unui amplasament va fi de: 9 m² obligatoriu;
5) Mobilierul impus: pavilion expoziţional (cort) de 3 m x 3 m cu minim două laterale, care va fi achiziţionat pe seama şi pe cheltuiala comerciantului;
6) Fiecare comerciant (SC/PF/ÎF/ÎI) sau PRODUCĂTOR va primi doar un singur amplasament, pe zonă. 
- Amplasamentele pentru zona A şi zona B– se vor atribui cu prioritate producătorilor şi  comercianţilor de flori şi mărţişoare din Tg.Mureş şi jud.Mureş;
7) Modul de atribuire al amplasamentelor se va face astfel: 
I.    Pentru Zona A - Piaţa Trandafirilor - scuar:  = 81 amplasamente
a. în prima etapă se vor trage la sorţi amplasamentele pentru producătorii de flori şi mărţişoare, din judeţul Mureş, care comercializează produse proprii  (44 amplasamente). (Amplasamentul nr. 81 se atribuie direct Serviciului Public Administraţia serelor, parcurilor şi zonelor verzi din cadrul Municipiului Tîrgu Mureş)
b. - în etapa a doua se vor trage la sorţi amplasamentele pentru comercianţii de flori şi mărţişoare (SC/PF/ÎF/ÎI) cu sediul/domiciliul în  Tg. Mureş care nu au calitatea de producători menţionată la punctul a. ( 20 amplasamente);
c. -în etapa a treia se vor trage la sorţi pentru amplasamentele pentru    comercianţii de flori şi mărţişoare (SC/PF/ÎF/ÎI) din judeţul Mureş: (17 amplasamente);
d. -în situaţia în care după efectuarea tragerilor la sorţi menţionate mai sus rămân amplasamente libere, se va proceda la o nouă tragere la sorţi (în etapa a patra) pentru comercianţii din alte judeţe.
II.   Pentru Zona B -P-ţa Victoriei: = 14 amplasamente
-   se va proceda la tragerea la sorţi pentru restul comercianţilor (SC/PF/ÎF/ÎI) şi producătorilor de flori din Tîrgu Mureş şi judeţul Mureş  care nu au primit nici un amplasament în zona centrală.
III. Pentru  Zona C –cuprinzând locaţiile pentru cartiere = 47 amplasamente
-  se va proceda la tragerea la sorţi pentru toţi comercianţii pe locaţii.
-  în cazul în care solicitarea este expresă pentru o locaţie din zonele de cartier şi nu sunt solicitări mai multe decât amplasamente, atribuirea se va face direct în funcţie de data depunerii cererii.
Tragerea la sorţi va avea loc în data de 20.02.2012 ora 11,00 la sediul ,, Casei de Cultură  Mihai Eminescu” din Tîrgu Mureş, str. Nicolae Grigorescu nr.17-19.
8)  Actele solicitate se depun la cam. 13 şi sunt următoarele:
Pentru societăţi comerciale:
- Certificat de înregistrare, certificat constatator şi furnizare de informaţii  emise de   către Oficiul Registrului Comerţului; cod CAEN -4789;
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare(se obţine de la cam. 13);
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public(se obţine de la cam.13)
- Angajament pe propria răspundere că va amplasa cort.
- Pentru II(intreprindere individuală), PFA(persoană fizică autorizată) şi IF (intreprindere familială):
- Certificat de înregistrare, certificat constatator şi furnizare de informaţii emise de   către Oficiul Registrului Comerţului; cod CAEN -4789;
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare(se obţine de la cam. 13);
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public(se obţine de la cam.13)
- Angajament pe propria răspundere că va amplasa cort.
- Pentru producători agricoli de flori:
Certificat de producător agricol vizat pe anul 2012;
- Copie după BI/CI;
- Cerere tip pentru aviz provizoriu de funcţionare(se obţine de la cam. 13);
- Cerere tip de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public(se obţine    de la cam. 13);
- angajament pe propria răspundere că va amplasa cort.
8) Condiţii eliminatorii: lipsa actelor solicitate şi a mobilierului urban (cort adecvat)
9) Avizele necesare desfăşurării activităţii/exerciţiului comercial  sunt următoarele: 
1. Avizul pentru ocuparea temporară a domeniului public aferent fiecărui amplasament emis de S.A.D.P.P. şi
2. Avizul de funcţionare cu caracter provizoriu emis de S.A.A.E.,
Menţiune: 
Cele două avize se vor ridica personal de la cam. 13 (Centrul de informare pentru cetăţeni –cam.13)
 
                                            PRIMAR,
                                            Dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com


Inapoi

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:459
Ieri:1859
Săptămânal:6949
Lunar:35656
Toate5033083