|
Aducem la cunoştinţa cetăţenilor cu domiciliul în municipiul Tîrgu-Mureş şi în celelalte localităţi arondate pe linie de evidenţă a persoanelor că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul Evidenţa Persoanelor, îşi va prelungi programul de lucru cu publicul, astfel:
- în săptămâna premergătoare desfăşurării referendumului, respectiv, în perioada 23.07- 27.07.2012, între orele 8,30 – 18,30.
- în data de 28.07.2012 între orele 8,00 – 16,00
- în data de 29.07.2012 între orele 8,00 – 20,00
Vor fi soluţionate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:
- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului;
- preschimării buletinelor de identitate;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi a strazilor, a renumerotării imobilelor, a înfiinţării localităţilor sau strazilor.
Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului român şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate.
Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:
- când solicitatntul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265 - 250391, 0265 – 250010 direct la sediul serviciului din Tîrgu-Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro
Inapoi