|
MUNICIPIUL TÎRGU MUREŞ
anunţă
Organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice de execuție de consilier juridic clasa I grad profesional superior la Serviciul logistică din cadrul Direcției comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane.
Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 8 mai 2018 ora 1000 – proba scrisă.
Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României nr. 761/2017.
Bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Tîrgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.110, vita.ibolya@tirgumures.ro, persoana de contact Vita Ibolya, consilier.
Primar
dr. Dorin Florea
ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional superior la Serviciul logistică din cadrul Direcției comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane
Denumirea funcţiei publice | Studii de specialitate | Vechime în specialitate |
---|---|---|
- 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional superior | - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științelor juridice | -minim 9 ani |
Primar
dr. Dorin Florea
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea unor funcţii public de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional superior la Serviciul logistică din cadrul Direcției comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane
1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;
5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, cu modificările ulterioare;
7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările ulterioare;
8. Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările ulterioare;
9. Legea nr. 82/1991, Legea contabilităţii, cu modificările ulterioare;
10. Legea nr. 213/1998, privind bunurile proprietate publică, cu modificările ulterioare;
11. Legea nr. 319/2006, Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările ulterioare,
12. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările ulterioare,
13. Legea nr. 15/1994 *** Republicată privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările ulterioare,
14. Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Primar
dr. Dorin Florea
Atribuții pentru funcția publică de execuție de consilier juridic clasa I grad profesional superior la Serviciul logistică din cadrul Direcției comunicare, proiecte cu finanțare internațională și resurse umane:
1. Reprezintă interesele instituţiei în faţa instanţelor de judecată, a notarilor publici, Curţii de Conturi etc. |
2. Formulează cereri de chemare în judecată, întâmpinări cereri reconvenţionale, plângeri, memorii şi alte acte necesare în îndeplinirea activităţii, în termenele prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare.
3. Studierea actelor normative apărute în vederea tinerii la curent cu privire la legislaţia în vigoare.
4. Asigură evidenţa litigiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, reprezentare, redactarea actelor depuse la dosarele de instanţă.
5. Urmăreşte punerea în aplicare a hotărârilor definitive şi irevocabile, după finalizarea proceselor în care a reprezentat interesele unităţii administrativ teritoriale.
6. Asigură evidenţa şi soluţionarea fiecărei petiţii adresate unităţii administrativ teritoriale, date în competenţa serviciului, în termenul legal, ca şi arhivarea solicitărilor şi a răspunsurilor şi păstrarea la zi a registrului de intrare-ieşire.
7. Verifică sub aspectul legalităţii actele si contractele încheiate de către unitatea administrativ teritorială, date în competenţa serviciului.
8. Este obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile Legii nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic.
Primar
dr. Dorin Florea