Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Martie 2024  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

 

- 1 referent clasa III grad profesional superior la Serviciul impozite și taxe persoane fizice

- 1 referent clasa III grad profesional principal la Serviciul impozite și taxe persoane fizice

- 1 referent clasa III grad profesional debutant la Serviciul impozite și taxe persoane fizice

- 1 referent clasa III grad profesional superior la Serviciul impozite și taxe persoane juridice

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 27 noiembrie 2018 ora 1000  –  proba scrisă.

Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008.

Bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului  se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Tîrgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.110, vita.ibolya@tirgumures.ro, persoana de contact Vita Ibolya, consilier.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante  

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
-1 funcţie publică de execuţie de referent clasa III grad profesional superior - studii liceale, studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat -minim 7 ani
-1 funcţie publică de execuţie de referent clasa III grad profesional principal - studii liceale, studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat -minim 5 ani
-1 funcţie publică de execuţie de referent clasa III grad profesional debutant - studii liceale, studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat -
-1 funcţie publică de execuţie de referent clasa III grad profesional superior - studii liceale, studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat -minim 7 ani

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiilor publice de execuţie vacante de referent clasa III la Serviciul impozite și taxe persoane fizice

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;
5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa, publicat în B.O. nr.64/1976;
7. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, publicată în B.O. nr.132/1969;
8. Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal - Titlul IX -Impozitele și taxele locale, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal - Titlul IX -Impozitele și taxele locale, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

Primar
dr. Dorin Florea


BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie vacante de referent clasa III grad profesional superior la Serviciul impozite și taxe persoane juridice

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;
5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
6. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiilor de casa, publicat în B.O. nr.64/1976;
7. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, publicată în B.O. nr.132/1969;
8. Legea nr. 70/2015 pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal - Titlul IX -Impozitele și taxele locale, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal - Titlul IX -Impozitele și taxele locale, cu modificările şi completările ulterioare;
11. Legea nr. 207/2015 privind codul de procedură fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

Primar
dr. Dorin Florea


Atribuțiile funcțiilor publice de execuție de referent clasa III la Serviciul impozite și taxe persoane fizice

- emite note de plată pentru persoanele fizice care se prezintă la ghișeu în vederea achitării debitelor datorate;
- răspunde de efectuarea operațiunilor de încasări și plăți în numerar potrivit Decretului nr. 209 din 05.07.1976, pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casa;
- asigură în permanență relația cu publicul, urmărind soluționarea problemelor ridicate de acestea;
- efectuează restituirea sumelor apobate pentru a fi restituite persoanelor fizice, provenite din impozite si taxe;
- arhivează actele depuse, care stau la baza stabilirii impozitelor aferente bunurilor mobile si imobile depuse de către contribuabilii persoane fizice;
- asigură păstrarea confidențialități datelor deținute si a lucrărilor efectuate;
- exercită și alte atribuții stabilite prin lege sau alte acte normative, prin Hotărâri ale Consiliului Local, dispoziții ale primarului sau primită de la șefii ierarhici superiori.

Primar
dr. Dorin Florea


Atribuțiile funcției publice de execuție de referent clasa III la Serviciul impozite și taxe persoane juridice

- răspunde în toate formele, disciplinar, material și penal după caz pentru aplicarea corectă a actelor normative în materie fiscală;
- asigură în permanență relația cu publicul, urmărind soluționarea problemelor ridicate de acestea;
- emite certificate de atestare fiscală pentru persoane juridice;
- verifică cererile depuse în vederea eliberării certificatelor de atestare fiscală și solicită împuterniciri pentru persoanele care nu au calitate de asociat/acționar/administrator al persoanelor juridice;
- verifică îndeplinirea condițiilor prevăzute de legislația fiscală pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală;
- verifică și identifică dacă bunul impozabil pentru care se solicită eliberarea certificatului fiscal este declarat în vederea impozitării, și în cazul în care se impune clarificarea situației fiscale, colaborează cu inspectorul responsabil de sector;
- răspunde pentru legalitatea certificatelor de atestare fiscală emise;
- ține evidenta cererilor de eliberare certificate de atestare fiscală emise in termen de 48 de ore;
- încasează în numerar impozitele si taxele datorate de persoane juridice gestionate de serviciu;
- încasează în numerar taxele judiciare de timbru datorate de persoane juridice;
- încasează în numerar redevența (concesiunea) datorată de persoanele juridice, conform gestionării obligațiilor în baza de date de către serviciul de specialitate;
- încasează în numerar taxele gestionate de Serviciul autorizări, datorate de persoanele juridice, conform gestionării obligațiilor în baza de date de către serviciul de specialitate;
- încasează în numerar taxele gestionate de Compexul de Agrement si Sport „Muresul”, când e cazul, datorate de persoanele juridice, conform gestionării obligațiilor în baza de date de către compartimentul de specialitate;
- încasează în numerar amenzile gestionate de către Serviciul executare silită și evidența amenzilor, datorate de persoanele juridice, conform gestionării obligațiilor în baza de date de către serviciul de specialitate;
- încasează în numerar taxele de parcări acoperite, , când e cazul, gestionate de către Administratia Domeniului Public, datorate de persoanele juridice, conform gestionării obligațiilor în baza de date de către serviciul de specialitate;
- răspunde de efectuarea operațiunilor de încasări si plăți în numerar potrivit Decretului nr. 209 din 05.07.1976, pentru aprobarea Regulamentului operațiilor de casă preluarea încasărilor zilnice pe baza borderourilor individuale;
- urmează procedura internă în cazul în care se impune anularea chitanțelor emise;
- predarea chitanțelor anulate atât exemplarul 1 cât și exemplarul 2, semnate, ștampilate si menționat motivul anulării, la sfârșitul fiecărei zi, către responsabilul numit cu verificarea chitanțelor anulate, împreună cu borderoul chitanțelor anulate emis din programul informatic;
- predarea veniturilor încasate la casiera care efectuează centralizarea banilor;
- luarea la cunoștință si aplicarea tuturor măsurilor de implementare a sistemului de control intern/managerial la nivelul direcției/serviciului;
- asigură arhivarea chitanțelor emise și a certificatelor de atestare fiscală emise, pe zile calendaristice;
- emite adeverințe în cazul în care există solicitări depuse în scris de către persoane juridice, în ceea ce privește efectuarea de plăți în numerar, pentru cazurile în care au fost pierdute chitanțele de către persoanele juridice;
- păstrează confidențialitatea informațiilor deținute și a lucrărilor efectuate; păstrează secretul asupra informaţiilor de care a luat cunoştinţă ca urmare a exercitării atribuţiilor de serviciu, conform prevederilor Codului de procedura fiscală;
- asigură prezentarea tuturor documentelor necesare ordonatorului principal de credite şi Consiliului Local Municipal, în vederea întocmirii bugetului local, precum şi a modului de execuţie a bugetului local;
- colaborează cu celelalte servicii pentru întocmirea raportului anual ce se prezintă Consiliului Local Municipal;
- îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin legi şi alte acte normative, Hotărâri ale Consiliului Local Municipal, dispoziţii ale Primarului, Viceprimarului de Resort, sau primite de la şefii ierarhici.

Primar
dr. Dorin Florea

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:295
Ieri:1859
Săptămânal:6785
Lunar:35492
Toate5032919