Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Martie 2024  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

 

- inspector clasa I grad profesional asistent la Serviciul autorizări în construcții

- consilier clasa I grad profesional principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare

Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Târgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 26 februarie 2019 ora 1000 – proba scrisă.

Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008.

Informațiile din anunțul publicat în M.O, bibliografia stabilită și atribuțiile prevăzute în fișa postului  se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Tîrgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.110, vita.ibolya@tirgumures.ro, persoana de contact Vita Ibolya, consilier.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie din cadrul Direcției Arhitect șef

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
- 1 funcţie publică de execuţie de inspector clasa I grad profesional asistent - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor inginerești (arhitectură, construcții, instalații, drumuri) -minim 1 an
- 1 funcţie publică de execuţie de consilier clasa I grad profesional principal - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științelor inginerești (geodezie, cadastru, topografie) -minim 5 ani

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional asistent la Serviciul autorizări în construcții din cadrul  Direcției Arhitect șef

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;

5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

6.  Legea nr. 287/2009 privind Codul Civil, cu modificările şi completările ulterioare;

7. Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

8. Legea nr. 50***/1991 republicată privind autorizarea lucrărilor de construcţii publicată, cu modificările şi completările ulterioare;

9. Ordinul nr. 839/2009 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991*, cu modificările şi completările ulterioare;

10. HG nr. 273/1994 privind regulamentul de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii , cu modificările şi completările ulterioare;

11. Ordinul nr. 456/2014 pentru aprobarea procedurilor de control al statului la autorităţile administraţiei publice locale /judeţene privind respectarea prevederilor legale la emiterea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire, cu modificările şi completările ulterioare;

12. HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;

13. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;

14. HGR nr. 525/1996*** pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;

15. Ordinul nr. 233/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001, cu modificările şi completările ulterioare;

16. Legea nr.422/2001*** republicată privind protejarea monumentelor, cu modificările şi completările ulterioare;

17. Legea nr. 137/1995 privind protecţia mediului, cu modificările şi completările ulterioare;

18. Ordinul M.S. nr. 1030/2009 privind privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitară pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire şi pentru funcţionarea obiectivelor ce desfăşoară activităţi cu risc pentru starea de sănătate a populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare;

19. Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;

20. HG nr. 1/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;

21. HG nr. 571/2016 pentru aprobarea categoriilor de construcţii şi amenajări care se supun avizării şi /sau autorizării privind securiatea la incendiu , cu modificările şi completările ulterioare;

22. Legea nr. 481/2004*** privind protecţia civilă, cu modificările şi completările ulterioare;

23. Legea nr. 33/1994  privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, cu modificările şi completările ulterioare;

24. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii , cu modificările şi completările ulterioare;

25. Ordonanţa nr. 27 / 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Atribuțiile funcției publice de execuție de inspector clasa I grad profesional asistent la Serviciul autorizări în construcții din cadrul  Direcției Arhitect șef

1.Verifică conţinutul documentaţiilor depuse, întocmeşte conform legislaţiei în vigoare : certificate de urbanism, avize tehnice prealabile ale arhitectului şef , autorizaţii de construire, autorizaţii de desfiinţare, avize către Consiliul Judeţean Mureş, prelungirea valabilităţii certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construire, autorizaţiilor de desfiinţare

2. Verifică respectarea autorizaţiilor de construire /desfiinţare emise, avizelor tehnice prealabile , participă ca membru în comisia de recepţie la terminarea lucrărilor , întocmeşte/semnează împreună cu expertul eveluator al administraţiei publice locale, procesele verbale de recepţie al stadiului fizic al lucrărilor autorizate (la care titularul autorizaţiei de construire nu s-a prezentat în termenul legal, în vederea semnării procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor  şi a regularizării texei de autorizare), ale stadiilor fizice ale construcţiilor la expirarea valabilităţii autorizaţiilor de construcţie emise

3. Verifică săptămânal stadiul fizic al executării lucrărilor solicitate prin cererile pentru emiterea certificatelor de urbanism ,avizelor tehnice prealabile ale arhitectului şef, autorizaţiilor de construire /desfiinţare, avizelor Consiliului Judeţean şi transmite date prin, note interne către Direcţia Poliţia Locală pentru luarea măsurilor legale privind disciplina în construcţii, după caz

4. Întocmeşte adrese de completare pentru documentele depuse de către solicitanţi, care nu întrunesc condiţiile legale de soluţionare

5. Oferă informaţii cetăţenilor în cadrul programului de relaţii cu publicul

6. Răspunde la sesizări , petiţii, adrese, note interne

7. Asigură redactarea la calculator a actelor întocmite

8. Ţine evidenţa actelor ce le instrumentează

9. Asigură clasarea pentru arhivare a actelor pe care le instrumentează

10. Întocmeşte un raport anual cu privire la activitatea desfăşurată în cadrul serviciului

11. Are obligaţia de a respecta reglementările incluse în procedurile sistemului de control intern managerial aferent Direcţiei Arhitect Şef, Serviciul autorizări în construcţii

12. Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative, prin Hotărâri ale Consiliului Local Municipal, dispoziţii ale primarului sau primite de la şefii ierarhici

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie de consilier clasa I grad profesional principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare din cadrul  Direcției Arhitect șef

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările ulterioare;

5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Legea nr. 287/2009*** Republicată privind Codul civil, cu modificările și completările ulterioare;

7. Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

8. Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996*** republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

9. Ordin  nr. 700/2014 privind aprobarea Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi cartea funciară, cu modificările și completările ulterioare;

10. Legea fondului funciar nr. 18/1991***, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

11. Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;

12. Legea nr. 50/1991*** republicată privind autorizarea executării lucrărilor de construcţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

13. Ordin nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările şi completările ulterioare;

14. Legea   nr. 114/1996    *** Republicată, Legea locuinţei, cu modificările şi completările ulterioare;

15. Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi local, cu modificările şi completările ulterioare;

16. Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, cu modificările şi completările ulterioare;

17. Ordin  nr. 233/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul şi de elaborare şi actualizare a documentaţiilor de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;

18. HGR nr. 525/1996*** pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, cu modificările şi completările ulterioare;

19. Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;

20. Ordinul nr. 456/2014 pentru aprobarea procedurilor de control al statului la autorităţile administraţiei publice locale /judeţene privind respectarea prevederilor legale la emiterea certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire, cu modificările şi completările ulterioare.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Atribuțiile funcției publice de execuție de consilier clasa I grad profesional principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare din cadrul  Direcției Arhitect șef

1. Întocmeşte certificate de urbanism pentru:

o Certificare regimuri: juridic, economic, tehnic
o Certificare Nomenclatură stradală şi adresă; atribuire nr. poştale
o Actualizare date cadastrale
o Certificare: UAT, intravilan/extravilan, categorii de folosinţă terenuri
o Evidenţiere/Reevidenţiere imobile, dezmembrare imobile, unificare imobile, repoziţionări imobile
o Întabulare terenuri; Concesionare terenuri; Vânzări/Cumpărări imobile

2. Întocmeşte certificate de atestare a edificării construcţiilor şi certificate de radiere construcţii din cartea funciară

3. Întreţine baza de date GIS, prin înregistrarea nr. poştale atribuite imobilelor, denumirilor de străzi şi a atributelor aferente imobilelor, necesară desfăşurării activităţii direcţiei „Arhitect Şef"

4. Răspunde la sesizările, petiţiile, adresele, notele interne ce îi sunt repartizate

5. Rezolvă solicitările cetăţenilor referitoare la probleme de evidenţieri, întabulări, unificări şi dezmembrări imobile, nomenclaturi stadale, atribuire nr. poştale, evidenţă cadastrală, eliberarea de copii xerox după planurile deţinute în arhiva şi evidenţa serviciului

6. Asigură secretariatul Comisiei de atribuire şi schimbare denumire străzi

7. Participă la activităţile de teren şi birou privind numerotări de imobile

8. Asigură redactarea la calculator a actelor întocmite şi clasarea pentru arhivare a actelor pe care le instrumentează

9. Verifică pe teren(după caz) situaţia unor imobile care fac obiectul unor dosare repartizate spre soluţionare

10. Asigură păstrarea şi evidenţa documentaţiilor de cadastru imobiliar, ridicări topografice, date de carte funciară, a planşelor şi proiectelor ce sunt păstrate în arhiva proprie a Direcţiei"Arhitect Şef"(dacă se impune înlocuirea unui referent sau inspector cu aceste tipuri de atribuţii)

11. Asigură clasarea pentru arhivare a actelor pe care le instrumentează

12. Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative prin Hotărâri ale Consiliului Local Municipal, dispoziţii ale primarului sau primite de la şefii ierarhici 

13. Activitate de studiu pentru perfecţionare şi implementare legislaţie nouă. Colaborare în activităţi specifice serviciului Urbanism, Dezvoltare Durabilă, Informatizare

14. Întocmeşte rapoarte privind activitatea desfăşurată în cadrul serviciului, la solicitarea şefului ierarhic

15. Îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin lege sau alte acte normative prin Hotărâri ale Consiliului Local Municipal, dispoziţii ale primarului sau primite de la şefii ierarhici 

16. Are obligaţia de a respecta reglementările incluse în procedurile sistemului de control intern managerial aferent direcţiei „Arhitect Şef"

Primar
dr. Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:1835
Ieri:1641
Săptămânal:6466
Lunar:35173
Toate5032600