Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Proiecte Europene

buton proiecte europene

Proiecte PNRR

buton pnrr

POIM 2014 - 2020

buton poim

EU4Business

eu4business

Iaz Batal

banner iazbatal fazare

Protecția consumatorilor

InfoCons

Serviciul de urgență 112

112 logo

Ziua informării preventive

ziua inform preventive

fiipregatit.ro

fiipregatit.ro

Calendarul evenimentelor

<<  Martie 2024  >>
 Lu  Ma  Mi  Jo  Vi  Sâ  Du 
      1  2  3
  4  5  6  7  8  910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Urmatoarele evenimente:

No current events.

Bilete online

buton teatrul national

Salvați copiii

salvati-copiii-logo

Autoritatea Națională Turism

banner aut nat.fw

SIS II

sis2 

Wikipedia:

wikipedia


 

 

Condiţii generale de participare la concurs:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
h) nu a desfășurat activități de poliție politică, astfel cum este definită prin lege;
i) are aptitudini  legate de procesul decizional, de organizare și coordonare, de analiză și sinteză, planificare și acțiune strategică, control și depistarea deficiențelor, rezolvare operativă și eficiență a problemelor, abilități de comunicare orală și scrisă, capacitate de observație, capacitate de relaționare cu superiorii, colegii, subordonații și publicul, de consiliere și îndrumare, gândire logică și clară, capacitae de adaptare, precum și de gestionare eficiență a resurselor alocate, creativitate și spirit de inițiativă;
j) are abilități de negociere și mediere, capacitate de convingere, autocontrol, capacitate de a lua decizii.

Condiţii specifice:

- studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă de minim 4 ani;
- vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani;
- vechime în activități de management de minim 5 ani;
- experienţă în domeniul managementului activităților sportive, dovedită cu acte administrative, certificate, adeverință, etc.

Concursul se va organiza la sediul Municipiul Târgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, Târgu-Mureş conform calendarului următor:
- 12 februarie 2019  – ora 12 – termenul limită pentru depunerea dosarelor
- 14 februarie 2019 – ora 12 – selecţia dosarelor
- 15 februarie 2019 – ora 12 – contestații privind selecția dosarelor
- 18 februarie 2019 – ora 12 – soluționarea contestațiilor
- 18 februarie 2019 – ora 12 – comunicarea rezultatelor la contestații
- 19 februarie 2019 – ora 10 - proba scrisă
- 20 februarie 2019 – ora 10 – rezultatul probei scrise
- 21 februarie 2019 – ora 10 – contestații privind proba scrisă
- 22 februarie 2019 – ora 10 – soluționarea contestațiilor
- 22 februarie 2019 – ora 10 - comunicarea rezultatelor la contestații
- 25 februarie 2019 – ora 10 – interviu (susţinerea proiectului de management)
- 26 februarie 2019 – ora 10 – rezultatul interviului
- 27 februarie 2019 – ora 10 – contestații privind interviul
- 28 februarie 2019 – ora 10 - soluționarea contestațiilor
- 28 februarie 2019 – ora 10 - comunicarea rezultatelor la contestații

Dosarele de concurs și Proiectele de management se vor depune la sediul Municipiului Târgu Mureş, P-ţa Victoriei, nr.3, cam.85 şi vor conţine următoarele acte:

a. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
b. copia actelor de stare civilă;
c. cerere de înscriere la concurs și scrisoare de intenție;
d. copie a actului de studii necesar ocupării postului, acte din care să rezulte vechimea în specialitate/în funcții de conducere, orice alte acte relevante în susținerea cererii care să ateste îndeplinirea condițiilor specifice;
e. copia carnetului de muncã sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor;
f. cazierul judiciar sau declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
g. adeverinţă medicalã care sã ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie sau de către unităţile sanitare abilitate;
h. copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă;
i. curriculum vitae (model european);
j. declarație pe propria răspundere că nu a desfășurat activități de poliție politică;

Relaţii suplimentare se obţin la sediul Municipiului Târgu Mureş, P-ţa Victoriei nr.3, cam. 85, telefon 0265-268330, int.110.

Primar
dr.Dorin Florea

 

Atribuţiile postului pentru funcția de director la Clubul sportiv municipal Târgu Mureș

- Reprezintă Clubul în relaţiile cu organismele sportive interne şi/ sau internaţionale, cu celelalte instituţii publice sau private, organe jurisdicţionale, organizaţii sau agenţi economici, precum şi cu persoanele fizice şi juridice române şi străine;
- Contribuie la elaborarea programelor de dezvoltare pe termen mediu şi scurt ale clubului, în concordanţă cu Strategia generală de dezvoltare a activităţii sportive proprii şi din România;
- Participă la negocierea de contracte şi alte acte juridice de angajare a clubului;
- Controlează activitatea desfăşurată în cadrul secţiilor pe ramură de sport din cadrul clubului, precum şi a antrenorilor, învederea realizării scopului şi obiectului de activitate al clubului;
- Asigură aplicarea şi respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
- Verifică şi îndeplineşte atribuţiile repartizate, având în vedere prevederile regulamentului de organizare şi funcţionare propriu şi structura organizatorică;
- Organizează controlul în deplinirii sarcinilor de către personalul din subordine şi urmăreşte aplicarea măsurilor pe care le dispune;
- Aplică, în condiţiile legii, sancţiuni disciplinare salariaţilor, în cazul săvârşirii de abateri disciplinare şi propune repararea prejudiciilor produse;
- Avizează planurile de pregătire prezentate de antrenorii clubului, şi propune corecţii;
- Analizează, periodic, împreună cu antrenorii, stadiul îndeplinirii obiectivelor stabilite şi rezultatele realizate de sportivii legitimaţi la club;
- Intocmeşte calendarul competiţional intern şi internaţional al clubului şi urmăreşte derularea acestuia;
- Urmăreşte pregătirea şi participarea sportivilor la competiţiile prevăzute în calendarul competiţional intern şi internaţional al clubului, precum şi organizarea competiţiilor proprii şi acţiunilor de selecţie;
- Participă la principalele competiţii interne şi internaţionale ale clubului;
- Contribuie la stabilirea pentru fiecare antrenor prin fişa postului a numărului de grupe de sportive pe niveluri valorice şi a numărului minim de sportive legitimaţi sau nelegitimaţi cuprinşi în pregătire;
- Contribuie la asigurarea constituirii şi actualizării permanente a fondului documentar şi a băncii de date ale clubului, respectiv:

- actele normative în vigoare privind activitatea sportivă;
- regulamentul de organizare şi funcţionare propriu;
- regulamentul de ordine interioară; 
- statutele şi regulamentele federaţiilor sportive naţionale la care clubul este afiliat; 
- programele de dezvoltare pe termen mediu şi scurt ale clubului;
- evidenţa sportivilor legitimaţi şi clasificaţi pe ramuri de sport; 
- rezultatele obţinute de sportive în competiţiile interne şi internaţionale oficiale;

- Propune măsuri pentru promovarea spiritului de fair – play, pentru combaterea şi prevenirea violenţei şi dopajului;
- Ține evidența declarațiilor de avere și interese și le comunică Agenției Naționale de Integritate;
- Urmăreşte să asigure integritatea, întreţinerea şi funcţionarea în condiţii optime a bazei materiale sportive din patrimoniu clubului;
- Orice alte atribuţii, cu excepţia celor date potrivit reglementărilor legale, în competenţa altor organe;
- Întocmește împreună cu celelalte compartimente din cadrul instituției, proiectul programului de măsuri și propuneri privind protecția muncii;
- Urmărește îndeplinirea atribuțiilor de către prestatorul serviciilor  de instruire în domeniul protecției muncii la angajare, lunar, trimestrial si anual, după caz, a muncitorilor și a celorlalte categorii de salariați din instituție;
- Analizează cauzele accidentelor de muncă și a îmbolnăvirilor profesionale;
- Informează conducerea instituției asupra accidentelor de muncă produse în unitate.
- Participă la cercetarea cauzelor accidentelor de muncă;
- Coordonează activitatea de protecția muncii în conformitate cu legislația în vigoare;
- Urmărirea actualizării planului de avertizare, a planului de protecție si prevenire si a planului de evacuare;
- Întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfășurarea acestor activități.
- Vizează pentru „Bun de plata” documentele care atesta bunurile livrate, lucrările executate si serviciile prestate din care reies obligații de plata certe, conform Procedurii privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea si plata.
- Întocmeste deconturile de cheltuieli pentru avansurile ridicate conform prevederilor procedurii privind întocmirea deconturilor de cheltuieli specifice activității sportive.
- Asigură transmiterea, în termenele stabilite, a informărilor/raportărilor întocmite în cadrul Clubului către părţile interesate.
- Membru în echipa de gestionare a riscurilor, ale cărei atribuții sunt:

- stabilește modalitățile concrete de implementare a managementului riscurilor la nivelul CSM  Tg.Mures, pașii ce trebuiesc parcurși în vederea elaborării Registrului riscurilor la nivelul clubului;
- elaborează și actualizează Procedura pentru managementul riscurilor, stabilind prin aceasta modul de lucru al echipei de gestionare a riscurilor, respectiv a responsabilului registrului de riscuri (secretarul comisiei);
- stabilește nivelul de risc acceptabil pentru CSM Tg.Mures;
- aprobă acțiunile,  măsurile de control necesare pentru diminuarea riscurilor;
- aprobă planurile de acțiune elaborate de către șefii de structuri pentru diminuarea riscurilor;
- coordonează și monitorizează elaborarea si actualizarea Registrului de riscuri la nivelul CSM Tg.Mures.

Primar
dr.Dorin Florea

 

Bibliografie
pentru ocuparea postului de director la Clubul sportiv municipal Târgu Mureș

1.Constituţia României, publicată în M.O. nr. 767/2003;
2.Legea nr.215/2001 a administraţiei publice locale, republicată în M.O. nr. 123/2007;
3.Legea nr. 477/ 2004, publicată în M.O./2004- Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile si instituţiile publice;
4.Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, publicată în M.O. 663/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Hotărârea Consiliului Local Tîrgu Mureș nr. 353/2017 referitoare la înființarea Clubului sportiv Municipal și Regulamentul de organizare și funcționare al Clubului sportiv Municipal Tîrgu Mureș;
6.Ordinul nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, publicat în M.O. nr.37/2003;
7.Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, publicată în M.O. nr.618/2006, cu modificările și completările ulterioare,
8.Legea nr.69 /2000 – Legea educației fizice si a sportului, publicată în M.O. nr. 200/2000,cu  modificările  și completările ulterioare.

Primar
dr.Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com

Alegeri2024

buton MOL

 

buton program transport local

buton program multianual sustinere familii

Grafic lunar colectare deseuri

buton spclep
buton weekend ro
seretirgumures
dastgmures ro
buton dfltgm
buton prog sitpf

Noutăți

BP
buton birou unic
buton parcare
buton prog acte identitate online
buton prog casatorii online2
buton prog transc online2
buton recomandari sezon estival
buton harta targu mures

Posturi vacante

buton posturi vacante

Proiecte. Strategii

Banner planificare strategica
Banner SIPOCA
Banner POCA
buton strategia smart city
buton plan mobilitate urbana
buton sidu
buton calea verde
buton paed
buton gal
buton orasul eco
buton plan urbanistic general
buton puzcp
Concurs CIPS ro 180
Banner PtaCuzaVodaRO 180
BannerMyCity - RO3
Concurs AMSP3
buton atelier urban peisagistica
buton proiectele orasului
buton digital mures
buton cetatea medievala

Secțiune RUTI conform SNA

banner anticor.fw 

Rețele sociale

FacebookTwitterYoutube

Vizitatori

Azi:1399
Ieri:1641
Săptămânal:6030
Lunar:34737
Toate5032164