Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Tîrgu-Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de 12 septembrie 2017 ora 1000  –  proba scrisă.  

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, la sediul instituţiei, camera 87 şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008 şi la art.2 din Ordinul nr.192/2013 .

Condiţiile de participare la concurs, actele solicitate pentru dosarul de înscriere şi bibliografia stabilită se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.tirgumures.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0265-268330, int.110, zilnic între orele 800-1400.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare din cadrul Direcției Arhitect șef

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
- 1 funcţie publică de execuţie de inspector clasa I grad profesional principal studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științelor umaniste (urbanism, arhitectură, design) sau în domeniul șțtiințelor inginerești (inginer constructor) -minim 5 ani

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcţiei publice de execuţie de inspector clasa I grad profesional principal la Serviciul urbanism, dezvoltare durabilă, informatizare din cadrul Direcției Arhitect șef

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;

5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Legea nr. 350/2001, privind amenajarea teritoriului şi urbanismul, publicată în M.O. nr.373/2001,cu modificarile şi completările ulterioare;

7. Ordinul 233/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul, republicată în M.O. nr.199/2016;

8. Hotărârea Guvernului nr. 525/1996*** pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism, republicată în M.O. nr.856/2002;

9. ORDIN   Nr. 2701/2010 de aprobare a Metodologiei de informare şi consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului şi de urbanism, publicat în M.O. nr.47/2011;

10. Legea nr. 50/1991*** privind autorizarea executării lucrărilor de construcţiilor, republicată în M.O. nr.933/2004, cu modificarile şi completările ulterioare;

11. Ordin   nr. 839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, publicat în M.O. nr.797bis/2009;

12. Ordin 3451/2013 privind modificarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, publicat în M.O. nr.795/2013;

13. Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii cu modificările și completările ulterioare, republicată în M.O. nr.765/2016;

14. Legea nr. 7/1996 – Legea cadastrului  şi a publicităţii imobiliare, republicată în M.O. nr.720/2015;

15. Codul civil,  republicat.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com