Concursul va avea loc la sediul instituţiei, Târgu Mureş, Piaţa Victoriei nr. 3, în data de  22 ianuarie 2019 ora 1000  -  proba scrisă. 

Data și ora interviului vor fi anunțate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în M.O. al României, Partea a III-a, şi vor conţine documentele prevăzute la art. 49 alin. (1) din Hotărârea Guvernului României  nr. 611/2008.

Informațiile din anunțul publicat în M.O.,bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului se afişează la sediul și pe site-ul instituției www.tirgumures.ro.
Coordonate de contact pentru primirea dosarelor : Târgu Mureș, P-ța Victoriei nr.3, cam.85, 0265-268330, int.165, resurse@tirgumures.ro, persoana de contact Socaciu Katalin, consilier.

Primar
dr. Dorin Florea

 

BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea  funcției publice de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional principal la Serviciul logistică din cadrul Direcției  proiecte cu finanțare internațională, resurse umane, relații cu publicul și logistică

1. Constituţia României, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Legea nr.215/2001, Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr.7/2004, privind codul de conduită a funcţionarilor publici, publicată în M.O. nr.157/2004, cu modificările ulterioare;
5. Legea nr.544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare și H.G. 123/2002 privind Normele metodologice de aplicare;
6. Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, cu modificările ulterioare;
7. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările ulterioare;
8. Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările ulterioare;
9. Legea nr. 82/1991, Legea contabilităţii, cu modificările ulterioare;
10. Legea nr. 213/1998, privind bunurile proprietate publică, cu modificările ulterioare;
11. Legea nr. 319/2006, Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările ulterioare,
12. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările ulterioare,
13. Legea nr. 15/1994    *** Republicată privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificările ulterioare,
14. Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
15. Legea nr. 287/2009 privind noul Cod Civil: Cartea a III-a Despre bunuri, Cartea a V-a Despre obligații, Cartea a VI-a Despre prescripția extinctivă;
16. Legea nr. 134/2010 privind noul Cod de procedură civilă: Cartea I Dispoziții generale, Cartea a II-a Procedura contencioasă;
17. Legea 514/2003 privind organizarea și exercitarea profesiei de consilier juridic, cu modificările și completările ulterioare;
18. Legea  nr. 544/2004 a contenciosului administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Primar
dr. Dorin Florea

 

ANEXĂ
Condiţiile de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie de consilier juridic clasa I grad profesional principal la Serviciul logistică din cadrul Direcției proiecte cu finanțare internațională, resurse umane, relații cu publicul și logistică

Denumirea funcţiei publice Studii de specialitate Vechime în specialitate
- 1 funcţie publică de execuţie de consilier juridic clasa I ,grad profesional principal - studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul științelor juridice -minim 5 ani

Primar
dr. Dorin Florea

 

Atribuții pentru funcția publică de execuție de consilier juridic clasa I grad profesional principal la Serviciul logistică din cadrul Direcției proiecte cu finanțare internațională, resurse umane, relații cu publicul și logistică

1. Reprezintă interesele instituţiei în faţa instanţelor de judecată, a notarilor publici, Curţii de Conturi etc.
2. Formulează cereri de chemare în judecată, întâmpinări cereri reconvenţionale, plângeri, memorii şi alte acte necesare în îndeplinirea activităţii, în termenele prevăzute de dispoziţiile legale în vigoare.
3. Studierea actelor normative apărute în vederea tinerii la curent cu privire la legislaţia în vigoare.
4. Asigură evidenţa litigiilor aflate pe rolul instanţelor de judecată, reprezentare, redactarea actelor depuse la dosarele de instanţă.
5. Urmăreşte punerea în aplicare a hotărârilor definitive şi irevocabile, după finalizarea proceselor în care a reprezentat interesele unităţii administrativ teritoriale.
6. Asigură evidenţa şi soluţionarea fiecărei petiţii adresate unităţii administrativ teritoriale, date în competenţa serviciului, în termenul legal, ca şi arhivarea solicitărilor şi a răspunsurilor şi păstrarea la zi a registrului de intrare-ieşire.
7. Verifică sub aspectul legalităţii actele si contractele încheiate de către unitatea administrativ teritorială, date în competenţa serviciului.
8. Este obligat sa respecte secretul si confidentialitatea activitatii sale, in conditiile Legii nr. 514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic.

Primar
dr. Dorin Florea

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com