Potrivit unei statistici întocmite de conducerea serviciului de specialitate din cadrul Municipiului, în anul 2014, la Registratura Generală au fost înregistrate peste 31.000 de acte, ponderea solicitărilor formulate de cetăţeni (32%) constituind-o furnizarea de informaţii generale. Târgumureşenii au mai solicitat informaţii în domenii precum: taxe şi impozite, autorizări comerciale, urbanism etc., iar 58 de cereri au fost formulate în baza Legii nr. 544 / 2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public.

     Numărul actelor expediate în 2014 a fost de 10.466, mai informează reprezentanţii Serviciului Relaţii cu Publicul din cadrul Direcţiei Comunicare, Proiecte cu Finanţare Internaţională şi Resurse Umane, serviciu a cărui principală menire este informarea cetăţenilor privind activităţile desfăşurate de primărie, precum şi gestionarea documentelor sosite pe adresa instituţiei prin poştă, petiţii online sau alte mijloace de comunicare, respectiv distribuirea acestora către direcţiile din cadrul primăriei, în funcţie de problemele sesizate.

     Biroul de presă al primăriei

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com