Pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind obţinerea actelor de stare civilă, începând cu data de 3 octombrie 2015, Serviciul Stare Civilă al Municipiului Tîrgu-Mureş, işi va desfăşura activitatea de lucru cu publicul după următorul program:
Informaţii, obţinerea actelor de stare civilă în locul celor deteriorate, pierdute sau furate şi înregistrarea deceselor:
-  luni, marţi, miercuri şi vineri  8,30 - 16, 30
-  joi       8,30 - 18, 30

Pentru restul activităţilor de stare civilă, programul destinat activităţii de lucru cu publicul, rămâne neschimbat 
Informaţii suplimentare se pot obţine la nr. de telefon 0265/268330, tel/fax 0365/807868, direct la sediul serviciului situat in incinta Primăriei Municipiului Tîrgu-Mureş, la parter sau de pe pagina de internet a instituţiei  www.tirgumures.ro

Director executiv,
Trif Claudia

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com