1. PREZENTARE PROIECT

Obiectivul general al proiectului il constituie eficientizarea serviciilor publice furnizate de  catre Primaria Tirgu Mures si promovarea interactiunii dintre institutie, cetateni, serviciile publice deconcentrate, administratie publica locala si mediu de afaceri prin intermediul TIC

Obiectivele specifice:

1)    Modernizarea si eficientizarea activitatilor interne a primariei, care stau la baza furnizarii de servicii publice electronice prin informatizarea sistemelor

Fluxurile de lucru implementate in cadrul acestui proiect contribuie la dezvoltarea si eficientizarea activitatii primariei prin:

-  Modul urbanism care gestioneaza documentele specifice Directiilor de urbanism din cadrul Primariilor si Consiliilor Judetene : certificate de urbanism, autorizatii de constructii desfiintate, acorduri unice

-  Sistem interactiv grafic pentru management in  administratie

-  Aplicatie de stare civila care gestioneaza evidenta nasterilor, casatoriilor, deceselor impreuna cu mentiunile aferente

-  Registrul agricol destinat gestionarii unitare si complete a terenurilor pe categorii de folosinta si a inventarului fiecarei gospodarii agricole

-  Gestionarea derularii proiectelor care au ca scop realizarea obiectivelor investitiilor respectiv a achizitiilor aferente acestora

-  Sistem pentru evidenta achizitii publice si gestiunea documentelor contabile

2)    Punerea la dispozitia cetatenilor si a mediului de afaceri a serviciilor publice prin dezvoltarea unor servicii noi si incurajarea inovatiei prin:

-  Crearea unui sistem integrat de gestionare si colectare a taxelor si impozitelor locale dezvoltat in conformitate cu normele Ordonantei 36/2002, a Legii 571/2003, codului fiscal in vigoare si actualizat cu ultimele modificari legislative si normele metodologice de aplicare ale acestora
-  Plata taxelor si impozitelor locale prin card bancar

3)    Sporirea confortului comunităţii locale prin:

Reducerea considerabilă a măsurilor şi efectelor birocraţiei

Stimularea democraţiei participative prin posibilităţile nelimitate şi reduse din punct de vedere costuri de consultare a cetăţenilor, mediului privat şi altor categorii de persoane

2. 
VALOAREA PROIECTULUI:

 


 


Valoarea totală a proiectului este de :          1.292.080,00 lei  din care:

 


 


Asistenţă financiară nerambursabilă :         1.021.160,00 lei

 


 


Contribuţia proprie                                        20.840,00 lei

 


 

Diferenţa (250.080,00 lei) este reprezentată de costurile neeligibile şi inclusiv TVA

aferentă valorii totale a proiectului

3. SURSA DE FINANŢARE: PROGRAMUL OPERAŢIONAL SECTORIAL CREŞTEREA COMPETITIVITĂŢII ECONOMICE 2007-2013, AXA PRIORITARĂ 3.

Tehnologia Informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 2. Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice, OPERAŢIUNEA 1 Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar

Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice
: MINISTERUL ECONOMIEI, COMERŢULUI ŞI MEDIULUI DE AFACERI, iar Organismul Intermediar: MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI SOCIETĂŢII INFORMAŢIONALE

4. PERIOADA DE IMPEMENTARE: 2011-2013

5. RESPONSABIL IMPLEMENTARE: SERVICIUL INFORMATICĂ ŞI RELAŢII CU PUBLICUL ÎN COLABORARE CU SERVICIUL PROIECTE DE FINANŢARE INTERNAŢIONALĂ

6. STADIU: Contract semnat proiect in curs de implementare

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com