Mărime text:

 

p1

1. PREZENTARE PROIECT Obiectul general al proiectului este creşterea eficienţei şi eficacităţii administraţiei publice locale în beneficiul comunităţii locale, prin intermediul tehnologiei informaţiei -IT şi profesionalizarea serviciilor publice.

Obiectivele specifice: - Dezvoltarea unei structuri prin măsuri organizatorice şi sisteme informatice care să ducă la creşterea calităţii şi eficienţei pentru serviciile publice furnizate de Municipiul Tîrgu-Mureş - Revizuirea, dezvoltarea, optimizarea structurilor care gestionează serviciile publice - Dezvoltarea unei structuri eficiente la nivelul Serviciului Informatică şi Relaţii cu Publicul, în folosul cetăţenilor, care asigură creşterea promptitudinii în furnizarea serviciilor publice. - Realizarea unei infrastructuri hard alcătuită din 1 server pentru sistemul informatic, 1 infochioşc, 1 router pentru securizarea portalului web, 1 switch pentru extinderea reţelei interne, 1 multifuncţional pentru scanarea documentelor, 3 calculatoare conectate în reţeaua existentă şi care se extinde. - Realizarea unui sistem software de aplicaţii cu performanţe în gestionarea documentelor în format digital, publicarea, transmiterea şi urmărirea documentelor din instituţie, generarea de rapoarte specifice pentru fiecare dintre departamentele menţionate, uşor de configurat şi de utilizat.

2. VALOAREA PROIECTULUI: - Valoarea totală a proiectului este de :  273.436,00 lei  din care: - Asistenţă financiară nerambursabilă :  267.967,28 lei - Contribuţia proprie                                5.468,72 lei

3. SURSA DE FINANŢARE: PROGRAMUL OPERAŢIONAL DEZVOLTAREA CAPACITĂŢII ADMINISTRATIVE 2007-2013, AXA PRIORITARĂ 2. . Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, DOMENIUL MAJOR DE INTERVENŢIE 2.2. Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor  Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative: MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR

4. PERIOADA DE IMPLEMENTARE: 2010-2011 5. RESPONSABIL IMPLEMENTARE: SERVICIUL PROIECTE DE FINANŢARE INTERNAŢIONALĂ ÎN COLABORARE CU SERVICIUL INFORMATICĂ ŞI RELAŢII CU PUBLICUL 6. STADIU: - Finalizat 

p2

  Studiu CIC

 

 

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com