Aducem la cunoştinţa cetăţenilor faptul că, pentru rezolvarea în mod operativ a solicitărilor privind eliberarea actelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, îşi va desfăşura activitatea de program cu publicul, astfel:

- în perioada premergătoare celor 2 tururi de scrutin, respectiv, 04 - 08.11 și 18 – 22.11.2019:

- luni, marţi, miercuri, vineri 8,30 - 16,30
- joi 8,30 - 18,30
- în zilele de sâmbătă 09.11 și 23.11.2019 8,00 - 16,00
- în zilele de duminică 10.11 și 24.11.2019 7,00 - 21,00

Vor fi soluţionate cu prioritate cererile pentru obţinerea actelor de identitate ca urmare a:

- expirării termenului de valabilitate, pierderii, furtului, distrugerii sau deteriorării actului de identitate;
- schimbării domiciliului;
- schimbării numelui/prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- preschimbării buletinelor de identitate care nu se mai emit, dar sunt valabile;
- schimbării denumirii sau rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
- atribuirii unui nou CNP;

Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:

- când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate; 
- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.

Informaţii suplimentare se pot obţine la nr de telefon 0265 - 250391, 0265 – 210678, direct la sediul serviciului din Târgu Mureş, str. Călăraşilor nr. 26 – 28 sau de pe pagina de internet a instituţiei www.tirgumures.ro.

Director executiv
Claudia Trif

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com