Contact

Director Executiv: Andreia Moraru
Director Executiv Adjunct: Maier Mihaela
Șef serviciu: Cotruș Crina Veronica
Persoana de contact: Buțiu Maria
Adresa: str. Gheorghe Doja nr. 9, etajul II., camera nr. 71
Tel: 0365.430.859, interior 113
E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

Profil

Acest compartiment are rolul de a asigura elaborarea planului de achiziție anuală, respectiv derularea activităților, întocmirea documentelor privind achiziții publice și solicitarea materialelor consumabile.

 

Activități principale

Asigură şi răspunde de aprovizionarea cu bunuri materiale şi servicii, obiecte de inventar şi alte dotări privind nevoile reale ale instituţiei în limita resurselor aprobate în condiţii legale;
Gestionează, monitorizează şi distribuie în funcţie de cerinţele celorlalte compartimente, bunuri materiale, mijloace fixe şi obiecte de inventar, aflate în administrarea directă a instituţiei aplicând legislaţia aferentă;
Întocmeşte referatele de necesitate privind achiziţia unor bunuri materiale, prestări de servicii, lucrări, combustibil, necesare la nivel de instituţie, le înaintează spre aprobare conducerii, iar după obţinerea aprobării le înaintează compartimentului Achiziții pentru demararea procedurii;
Participă la inventarierea patrimoniului, face propuneri pentru scoatere din funcţiune şi casarea mijloacelor fixe, obiectelor de inventar;
Elaborează programul anual al achiziţiilor publice pe baza necesităţilor şi priorităţilor identificate la nivelul instituţiei, în funcţie de fondurile aprobate şi de posibilităţile de atragere a altor fonduri;
Asigură întocmirea documentaţiei de atribuire pentru procedurile de achiziţii pe baza caietului de sarcini, precum şi a documentaţiei primite de la compartimentele care solicită demararea procedurii;
Participă cu membrii comisiei la deschiderea ofertelor şi a altor documente care însoţesc oferta, verifică îndeplinirea criteriilor de calificare de către ofertanţi/candidaţi, realizează selecţia conform procedurii care se aplică;
Elaborează notele de fundamentare şi notele justificative în cadrul aplicării procedurilor de achiziţii, solicită oferte pentru testarea pieţii, asigură primirea ofertelor, înregistrarea şi păstrarea lor, întocmirea proceselor verbale ale comisiilor şi a hotărârilor de licitaţii, încheierea contractelor de achiziţie publică, constituirea şi păstrarea dosarului achiziţiei;
Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de reglementările legale în vigoare.

 

Joomla Templates and Joomla Extensions by JoomlaVision.Com