DIRECȚIA ACTIVITĂȚI SOCIAL-CULTURALE, PATRIMONIALE ȘI COMERCIALE
BIROU UNIC
Adresa: Târgu Mureș, P-ța Victoriei nr. 3, cam. 15
Telefon: 0365-882026, 0265268330 int. 174
E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Personalul biroului:
Șuteu Claudia – șef birou
Recorean Angela – inspector superior
Pașcan Cosmina – inspector superior
Szekereş Ileana – inspector superior
Oleg Mîțu – inspector asistent
Activitatea biroului:
- Se adresează tuturor persoanelor fizice si juridice care doresc obținerea unor avize/ certificate eliberate de primăria municipiului Tg. Mureș: avize de funcționare, avize terase, avize de ocupare temporară a domeniului public, avize solicitate prin Certificatul de Urnabism, avize de publicitate temporară, Certificate fiscale, etc
- În funcție de avizul/ avizele solicitate, cetățeanul va completa aici una sau mai multe cereri, după caz, și va depune documentația necesară emiterii avizului / avizelor solicitate;
- Angajații Biroului Unic preiau, verifică si înregistrează cererea împreună cu documentația aferentă, depusă de petent
- Angajații Biroului Unic vor înainta toată documentația către serviciile și compartimentele din primărie direct răspunzătoare de întocmirea avizelor solicitate (Serviciul autorizări, ADP, Biroul energetic, Serviciul taxe si impozite, etc)
- Biroul unic va ține în permanență legătura cu aceste compartimente și va urmări modul de soluționare a cererilor.
- Pe baza informațiilor primite de la compartimente, biroul unic va informa cetățeanul cu privire la orice problemă apărută (documentație incompletă sau greșită, convocarea unor comisii de specialitate etc)
- Orice completare la dosar, cetățeanul o va depune tot la biroul unic, care ulterior o va transmite compartimentului de specialitate:
- După întocmirea avizelor, compartimentele instituției vor preda aceste avize biroului unic care va înștiința cetățeanul cu privire la acest lucru;
- Cetățeanul se va prezenta tot la biroul unic, unde, după ce va achita taxa de eliberare aviz, va ridica avizul/ avizele.
- pentru obținerea unor informații de specialitate, biroul unic va avea rol de intermediar intre persoana fizică/juridică și compartimentul de specialitate din cadrul primăriei;
- în cazul în care este posibil acest lucru, petentul va putea depune cererea împreună cu documentația aferentă, on-line pe adresa de e-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Cereri:
A. Serviciul Autorizări Activități Economice
Cereri pentru eliberarea autorizațiilor/avizelor emise de Serviciul Autorizări Activități Economice:
1. Cerere pentru eliberarea avizului de funcționare (pentru structura de vânzare, comerț promotional, piețe de desfacere, manifestări ocazionale, etc)
- Download (doc, pdf)
2. Cerere pentru eliberarea autorizației de alimentație publică pentru structura de vânzare (unități de alimentație publică, terase sezoniere, comerț ambulant și/sau servicii de alimentație publică, etc)
- Download (doc, pdf)
3. Cerere privind eliberarea acordului pentru orarul de funcționare a structurii de vânzare
- Download (doc, pdf)
4. Cerere privind eliberarea/prelungirea/modificarea autorizaţiei de transport în regim de taxi
- Download (doc, pdf)
5. Cerere privind eliberarea/prelungirea autorizaţiei taxi
- Download (doc, pdf)
6. Cerere privind modificarea autorizaţiei taxi
- Download (doc, pdf)
7. Cerere privind eliberarea listei de tarife locale pentru desfăşurarea activităţii de transport în regim de taxi
- Download (doc, pdf)
8. Declarație în vederea emiterii actului administrative pentru comercializarea produselor și serviciilor de piață
- Download (doc, pdf)
9. Declaraţie în vederea obţinerii vizei anuale pentru desfăşurarea activităţii de transport în regim de taxi
- Download (doc, pdf)
10. Declarație privind încadrarea pe tipuri a unităților de alimentație publică
- Download (doc, pdf)
11. Cerere pentru completare/modificare aviz
- Download (doc, pdf)
12. Declarație pe propria răspundere în caz de pierdere/furt/distrugere
- Download (doc, pdf)
13. Regulament și anexe
- Regulament
- Anexa 1
- Anexa 2
- Anexa 3
- Anexa 4
- Anexa 5
- Anexa 6
B. Administrația Domeniului Public
Cereri pentru eliberarea autorizațiilor/ avizelor emise de Administrația Domeniului Public:
1. Cerere pentru eliberare Aviz Tehnic Municipal
- Download (doc, pdf)
2. Cerere pentru eliberare avizului ADP în vederea obținerii Autorizației de Construire
- Download (doc, pdf)
3. Cerere pentru obținerea avizului cu privire la transportul materialelor și deșeurilor
- Download (doc, pdf)
4.Cerere pentru eliberare aviz ADP privind siguranța circulației ( solicitat de Direcția Arhitect Sef pentru emiterea Autorizațiilor de construire)
- Download (doc, pdf)
5. Cerere pentru eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public/ privat (comerț stradal, terase)
- Download (doc, pdf)
6. Cerere de prelungire aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public/ privat (comerț stradal,terase)
- Download (doc, pdf)
7. Cerere pentru emiterea avizului de publicitate temporară
- Download (doc, pdf)
8. Cerere pentru prelungirea avizului de publicitate temporară
- Download (doc, pdf)
9. Cerere de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public/ privat (schele)
- Download (doc, pdf)
10. Cerere de prelungire a avizului pentru ocuparea temporară a domeniului public/ privat (schele)
- Download (doc, pdf)
11. Cerere pentru avizarea amplasării afișelor pe panourile de afisaj
- Download (doc, pdf)
12. Cerere de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public/ privat (activ. comerciale, prestări servicii și confecționare produse)
- Download (doc, pdf)
13. Cerere de eliberare/ transcriere procese verbale de identificare (pentru construcții tip garaj amplasate pe domeniul public/ privat având emise auorizație de construcție)
- Download (doc, pdf)
14. Cerere de transcriere (pentru construcții tip garaj amplasate pe domeniul public/ privat, având emise acte de acceptare/ acte adiționale)
- Download (doc, pdf)
15. Cerere de prelungire a termenului de valabilitate a actului de acceptare transcriere (pentru construcții tip garaj amplasate pe domeniul public/privat)
- Download (doc, pdf)
16. Cerere de eliberare aviz pentru ocuparea temporară a domeniului public/privat (TÂRGUL MĂRŢIŞORULUI ȘI ZIUA DE 8 MARTIE)
- Download (doc, pdf)
C. Direcția Tehnică
Cerere pentru eliberarea avizelor emise Direcția Tehnică
- Cerere eliberare aviz Direcția Tehnică/ Biroul Energetic pentru obținerea Autorizației de Construire / PUZ/ PUD
- Download (doc, pdf)
D. Direcția Arhitect Șef
E. Cerere pentru concesiune teren
F. Serviciul Taxe și Impozite
Cerere pentru eliberarea certificatelor de atestare fiscală – emise de Serviciul Taxe și impozite – doar în anumite situații
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscal pentru persoane fizice
- Download (doc, pdf)
Cerere pentru eliberarea unui certificat de atestare fiscal pentru persoane juridice
- Download (doc, pdf)